ericabergqvist

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Erica Bergqvist - 2 augusti 2016 14:46

Igår åt jag lyxmiddag som frida köpte till mig innan hon åkte, tackar för det!

Sen när jag kom hem efter jobbet och en sen träning somnad jag sött i sängen med lilla Baxter.

Idag har jag gått på en lång prommis med mamma bort till svartvik och tillbaka. Slutade på 1mil väldigt precis. Efter det tog jag och käkade lite frukost medan mamma löpte vidare utanför huset i regnet (50års krisen är nära) Så väldigt underhållande frukost. Nu ska jag jobba till 21.30, sen träna och till sist sova. Kul dag.


  

     

       


 

Av Erica Bergqvist - 2 augusti 2016 14:30

Nytt grått påslakan från hemtex, man vet ju aldrig när jag ska riva sönder nästa täcke..

Två magtröjor från new yorker, cause I love it!

Två gråa kjolar och ett par gröna (supersköna) byxor från new yorker.

Vinröd klänning och en grå tunn bomberjacka från new yorker.

Sen till sist en grön klänning från h&m. 

Får nästan visa iaf jackan, klänningen och byxorna när jag har på mig dem någon gång. Ljuset gör inte bilderna rättvis tycker jag.


   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards