ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2016

Av Erica Bergqvist - 17 juli 2016 14:18

I helgen har jag inte gjort ett dugg känns det som. Eller ja jag har hunnit med mycket men ändå tagit det superlugnt.

I fredags var jag hemma med mammsen hel kvällen. Åt hammburgare och vattenmelon med fetaost. 

Lördagen städade jag alla mina tre garderober och la ut kläder jag inte använder på köp&sälj! Sjukt va mycke kläder man har....! Tränade och var med Sandra på kvällen. Blev bränd eller vad man säger av en humla med när jag satt ute och solade i lördags, svider och kliar på samma gång haha.

Och nu idag, söndag, jobbar jag till 17. Efter blir det promenad. Skulle egentligen köra slut på benen imorse men har sån hälseneinflamation så kan knappt böja på foten, så bra att mjuka upp det lite med prommis!

             

Av Erica Bergqvist - 14 juli 2016 07:52

Igår åt jag en redig frukost innan jag jobbade hela dagen. Tryckte även en hel bullängd med Julia efter vi städat ur ett rum. Vid fyra kom Malin och vi skulle köra armar på gymmet, men det gick inte så bra så vi for hem och gick på badpromenad istället! Och igår var äntligen den riktiga premiären av Tarzan! Vi hade nog väntat mer än alla på denna dag i en vecka haha... Filmen var iaf bra, bra slut. Som det ska vara!


Slänger med lite fler hårfärger i detta inlägg, kommer aldrig kunna bestämma mig känner jag!


                                       

Av Erica Bergqvist - 12 juli 2016 11:12

Vill så gärna göra håret igen men det går så mycket pengar, sen blir det aldrig som jag verkligen vill ha det!!

Kan ni tipsa om en bra frisör???

Första bilderna är så jag ville ha från början, kanske lite ljusare toppar. Sen insåg jag att det blev gul/grönt istället så tänkte då på en ljusbrun ombre ist som bild 4-6. Sen drömmen skulle nog anntingen vara som bild 5 eller 7. Men då känns de ljusare som mer passande nu på sommaren sen vid hösten färgar jag mörkare! Men som sagt, måste hitta en frisör först...


1.

 

2.

 

3.

  

4.

     

5.

 

6.

 

7.

  


Av Erica Bergqvist - 12 juli 2016 11:10

Igår gjorde jag nya naglar och här är resultateeeeet:

Mörkgrå, ljusgrå, rosa/beige och silver!


       

Av Erica Bergqvist - 12 juli 2016 11:03

Beställde hem lite kläder från Nelly nyss. Blev över tusenlappen men jag ska inte behålla allt. Bara en av de röda klänningarna iaf. Men känner också att man måste få beställa kläder ibland (fast jag inte ens har plats i garderoben) hehe. Får börja sälja alla andra kläder tror jag, har så mycket jag inte ens använt en enda gång...onödigt!

         

Av Erica Bergqvist - 11 juli 2016 10:20

Blir så less på mig själv haha.. Skulle knäppa massa bilder på fredagen hade jag planerat för jag, Malin och Matilda skulle ut. Tänk er fina sommarbilder med grillning, mys och skratt. Men gissa vad jag knäppte på, jo råa kycklingfileer. Bra jobbat. Och inte vart det bättre på lördagen när jag tog bilden på Moa som skulle åka karusell... Fotokurs nästa.

Moa knäppte iaf två bra bilder på mig på lördagen. Slog vad om en grej och gjorde upp via armbrytning, ni kan ju gissa vem som vann med tanke på hans ansiktsuttryck. 


Sen ska jag göra naglar idag och ja jag vet att jag sa att jag visste vad jag skulle göra förra veckan, men nu har jag ändrade planer! Ni får såklart se vad det blir när jag är klarre!

   


               

Av Erica Bergqvist - 8 juli 2016 10:54

Blir tårögd när jag kollar på hur många otroligt fina vänner jag har. Hur skulle man klara sig utan er?

Och vilken jäklaremamma tur jag har som får vara en del i era liv!!

Ville bara säga det och visa upp er lite för omvärlden så att även de blir påmind om hur fin ni är, allihopa.

Kom ihåg att jag älskar er varje timme, minut, sekund av dagen, året runt!


 



Av Erica Bergqvist - 7 juli 2016 12:26

Igår laddade jag och Malin för bio hela dagen lång. Hämtade ut biljetterna, köpte popcorn, chips och dricka och väntade. Väntandet blev i 45 minuter innan vi insåg att vi var en hel jäkla vecka för tidig... Hur dum får man vara?

Skrattade och grinade en tår typ innan vi for till thai festivalen och gick ett varv. Sämst kväll, tur jag iaf hade med mig min kompanjor så jag inte var ensam på denna tabbe!


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards