ericabergqvist

Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Erica Bergqvist - 25 juli 2016 12:04

Går två sekunder sen jag skrev inlägget om min beställning innan jag hinner klicka hem ett par nya vita klackar haha...

Så nu blir frågan, vilka är finast och vilka kommer sitta bäst tro?


 

Skorna jag har hemma från nelly

   

Nya skorna jag beställde nu från bubbelroom

Av Erica Bergqvist - 25 juli 2016 11:26

Kläderna jag beställde från nelly passade nogorlunda. Kunde ha den vita och röda tighta klänningen, samt skorna och bikinitoppen. Men lite fundersam på den röda klänningen och skorna ändå.. vet inte om jag tyckte de var de finaste sakerna jag kunde hitta. Ska iaf skicka tillbaka bikiniunderdelen och den andra röda klänningen så får se hur jag gör med de som passade..

 

Av Erica Bergqvist - 25 juli 2016 11:23

Igår hade jag AW med jobbet på Olearys. Så mysigt fast jag var extremt trött haha..

Fina tjejer man får jobba med!

     

Av Erica Bergqvist - 25 juli 2016 10:56

I helgen var jag helt ledig, även fredagen. Så skönt!! På fredagen sov jag ut till12 sen åt jag frukost med mamma och pappa på altanen. Drog på mig träningskläder och gjorde lite övningar medan jag solade haha. Sen vid tre tog jag en ryggsäck på ryggen och gick in till stan för att möta upp Malin. Vi for till gymmet en snabbis innan vi åkte hem till henne och käkade pizza och jordgubbar. 

Lördagen tog jag sovmorgon igen sen gick jag och Malin och badade med hundarna. Efter det slog vi upp beerpong - bordet och spelade lite innan Ida, Mickan, Alex, Emilia och Sandra kom. Grillade och myste på sen vi 12slaget tog vi taxi in till oscars. Träffade gladiatorerna under kvällen med haha!

 

     

               





Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards