ericabergqvist

Alla inlägg den 21 juli 2016

Av Erica Bergqvist - 21 juli 2016 20:28

Igår när jag var ut med Malin, tro inte på fan jag blir bränd av en humla igen! Den fastnade i mitt hår och for mot axeln och brände till! Drog av mig jackan två gånger för märke inte att den satt i håret haha.

Har otur med humlorna denna sommar...

Av Erica Bergqvist - 21 juli 2016 16:36

Igår och för någon dag sen beställde jag två grejer jag inte visat! Mon Amie kannan har jag fått kan man säga. Var på en lunch med Friskis för ett tag sen om ni kom ihåg och då fick vi ett presentkort som man kunde beställa vad man ville på, så jag beställde en kanna! Den har kommit idag så måste skynda hem sen och kolla på den haha. Sen har nellypaketet kommit så måste testa allt där med och se om det passar.


Men iaf en till sak jag beställde igår var ett par klackar. När jag ska hålla igen på kläder köper jag skor istället hahaha…. Testade dem i butiken fast i svart så hoppas verkligen dessa i korall sitter lika bra, för de är så finaaa (fast det är korkklack med som kanske inte är min favvo)! Rååååkade även klicka med ett par solbrillor, för vem kan ha för många av dem?!


       

AW

Av Erica Bergqvist - 21 juli 2016 14:45

I onsdags körde jag och Malin runt på kvällen med hennes bil, och som vi har längtat till att få låna den haha. Fått lyxskjuts av henne denna vecka med, tackar för det!

Igår på morgonen for jag och familjen Bergqvist och käkade brunch på ikea innan Malin kom och vi gick en sväng på Birsta. Hittade egentligen massor men jag fick tygla mig för har ju nyss insett att jag inte får plats med mer kläder i garderoben!! Men ett sänglakan fick jag iaf med mig hem när jag rivit sönder mitt andra täcke i sömnen? vilda drömmar..

Och sen vid två var det dags för jobb på Friskis. Firade det med glass! Sen på kvällskvisten när jag stängt fixade jag mig på Friskis innan jag for till stan där Malin väntade. Körde en aw och träffade många fina vänner. Mysigaste.

Och den kvällen slutade på max för oss som har ett träningsschema inför semestern hahah....

Idag, har jag gymmat och ska nu jobba till 21, sen ska jag bara hem och ta det lugnt. Kanske en sen prommis om jag hinner med!

Och juste måste kolla mina paket jag fått hem om allt passar!!



                                               

       

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards