ericabergqvist

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Erica Bergqvist - 6 maj 2016 10:42





I helgen hände det mycke! Eller ja i onsdags var det inventering på jobbet. Bjöds på mat och massa godis så vi jobbade på rätt bra. Efter det for jag och skulle skjutsa hem tjejerna, vilket jag kanske ångrar nu i efterhand. Fick rutan sönderslagen och såklart kom jag i sängs senare än planerat.. Torsdag for jag till jobbet på morgon men fick åka hem rätt tidigt med tanke på allt som hade hänt haha. Gick då på stan med Amanda och Malin en sväng vilket man behövde! 

Handlade mat och onyttigheter som vi åt på under dagen. Vi hade nämligen en liten dagsfylla vilket var otroligt mysigt i värmen!

Idag, fredag ska jag vara med Angelica som är hemma i Sundsvall. Vi tänkte äta ute på rå och dricka drinkar! Blir så glad av sommaren och värmen som är här att jag skulle kunna springa runt och skrika!!




   



      

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards