ericabergqvist

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Erica Bergqvist - 21 april 2016 11:25

Vem är tokig och ger en hel mixer undrar ni kanske? Jo Hanna! Lite väl fina presenter fick jag men tack snälla ni ? Fick även presentkort på systembolaget som kommer användas redan nu i helgen! Och några flaskor med vin och bubbel. Så tack igen!

Av Erica Bergqvist - 21 april 2016 10:53

Jag och Malin ska och har (jag fyller imorgon) fyllt 20år och det firade vi med dunder och brak! Började redan på tisdagen med att handla dekoration och en massa dricka (icke alkoholfri) för flera hundralappar. Torsdagen och även fredag fixade jag håret. Sen fredag köpte vi all frukt och dekorerade hela lokalen från topp till tå. Lördagen började med en gyminstruktion för mig sen vidare till stan där jag mötte upp Malin för en sminkning på make up store. Efter sminkningen for vi hem och fixa klart det sista innan vi åkte upp till lokalen. Beställde mat och spelade lite spel innan folket ramlade in. Fick massa fina presenter och fin (lite ostämd) sång. Kvällen var i överlag bra förutom att jag ramla så det ser ut som jag varit med om en cykelolycka och att vi inte kom in på krogen (som vi annars gjort varje helg sen vi fyllde 18år) Men eftersom vi hade så himla kul med alla fina vänner innan vi for till stan kände iaf jag att kvällen blev lyckad! Bilder på presenterna ska jag lägga upp lite senare. Sen de bilder jag lägger upp nu ser lite tråkiga ut men kan säga att dekorationen av lokalen såg finare ut när man var där inne!

Av Erica Bergqvist - 21 april 2016 08:01

Vet inte om jag redan lagt upp nått av dessa plagg, en sak vet jag iaf säkert och det är att detta inte är allt.... som sagt, har haft en gaaanska spräckt budget alla månader detta år.
Men jag tänker såhär: nu är jag redo för sommaren innan alla andra med mina bikinis, kjolar, toppar, solglasögon och klänningar!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards