ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2015

Av Erica Bergqvist - 15 januari 2015 21:32

Mys med baxter

Spion

Pannkaka

Bra stavning

Av Erica Bergqvist - 15 januari 2015 21:29

Ett par svarta byxor i mjukt material.
Svart enkel tröja
Foundation i kräm/puder
Ögonskugga i mörk svart/grön/glitter
2 Halsband
Svart träningströja
Nagellack salt and pepper
Guldiga triangelringar
Tröja i fyrkantigt

Av Erica Bergqvist - 11 januari 2015 14:01

Men otroligt dåliga bilder tyvärr, dom är iaf ljusrosa med silverglitter längst upp, faktiskt nöjd ska jag säga!

Av Erica Bergqvist - 11 januari 2015 11:22

Nu har jag inte bloggat på ett tag och gruvar mig över det faktiskt för har lite bilder som ska ligga i ordning hahah. Men nu kör vi och första bilden är från förra helgen tror jag när jag skulle vara med Rickard och träna osv, slutade med sushi.. Angelica kom på besök samma kväll och år frukt med oss :)


I fredags kom Frida till sundsvall över dagen så efter skolan skyndade jag mig till birsta för att hinna vara med henne ett tag innan hon tog bussen hem. (-Bilder på shopping under denna vecka kommer i ett senare inlägg!)

På kvällen vart det myskväll med frukt, choklad och rallykörning med fyrhjulsdrift - lätt

Igår blev jag bjuden på värsta middagen av min prins. Trerätters och såklart var efterrätten godast <3

Sen på kvällen fick jag inte stanna för jag var för sjuk så åkte hem i stormvädret och insåg att jag hade 39,5 i feber när jag kom hem. Så den enda som fick vara med mig var Baxter!

Som tur var var Frida på hugget med Snapchat så fick mig ett redigt skratt hahha

 

Sen nu idag ska jag baaara ta det lugnt och inte göra ett skit. Kanske kliva upp och äta med annars så för nu ska jag bli frisk på en gång tack.


Säger hejdå med denna låt. Alla tyckte inte om den i min krets men då ämnar jag den till dom som kan lyssna på den, tack på förhand.

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2015 22:25

Nytt år nya möjligheter! Kommer inse att 2015 blev som alla andra år när 2016 kommer haha.. På nyår var jag iaf med Amanda och Moa. Åt tacos och fixade oss hos Amanda innan vi åkte till Sandra för att spendera kvällen hos. Men vi 12slaget for jag ner till hamnen och fotade på så många fyrverkerier att jag inte ens hann kolla på dem själv irl ! Älskar alla färger som bara poffar upp i den mörka natten ? sen fick jag också mina bästa nyårskyssar? ett fint avslut på deg gamla året!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards