ericabergqvist

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Erica Bergqvist - 6 april 2014 18:34

Har inte gjort så mycket intressanta grejor idag känner jag. Varit hos farmor, pluggat, gjort cheesemackor, testat festklänningar, lekt skogsmulle med Baxter, ätit bitline med familjen och nu ska jag snart ut och gå med mamma! Men det är väll ungefär så en söndag ska se ut?

(Älskar näst sista bilden hahah ser ut som en liten råtta)

Av Erica Bergqvist - 6 april 2014 15:31

I helgen har jag varit hemma själv så i fredas gick jag ut och åt med Rickard på olerys, tog även en fika direkt efter maten vilket var osmart, kom knappt upp för backarna sen..
Lördagen var jag hos farmor hela förmiddagen och sen gjorde jag mig festfin utan någon anledning! Hanna kom över på en matbit och bildade bilkö från stan till bredsand. Sen senare kom min gråa pojkvän på besök (tyckte det var så snyggt så klädde mig i grått jag med) och vi for också ut till stan för att handla glass och en cheeseburgare! Nu idag har jag varit hos farmor igen på en matbit och nu sitter jag och försöker förstå mig på företagsekonomin!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards