ericabergqvist

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Erica Bergqvist - 9 mars 2014 21:29

Igår var jag på Birsta med Elin och shoppade en långkjol med öppen sida och två bruna ögonskuggor i en ,fikade och prata även! Sen på kvällen vart det filmmys med bebisen Rickard. Vaknade idag upp till en otroligt solig och härlig dag, så bara måsta ut och gå/ intervalla en tur! For också och diktade lite med föreningen inför studenten. När jag kom hem satt jag och mamma oss ner med mina företagsböker och läste igenom allt så jag skulle förstå! Hatar lärare som är sämre än ens föräldrar på att lära ut fast dom inte ens gått företagsekonomiutbildning??!?!?!!!! Ska det vara så? nej.

Juste sen i fredas var ju jag och Hanna lite yolo så vi for och träna kl11 på kvällen för vi inte hade nått att göra. Sen efter man har tränat är det viktigt att äta så vi for in på Max!

Utsikt från Emilias balkong

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards