ericabergqvist

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2014 20:18

Mat.

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2014 20:17

Igår var jag på besök hos Angelica. Vi gjorde mat och hade sleepover hos henne utan våra makar, ganska skönt att prata av sig med min flicka ensam! Sen idag åkte jag och träna en stund innan jag skulle jobba till fyra! Nu tittar jag på topp model och ska snart sova för kommer bli en tidig morgon imorgon!

Hej

Av Erica Bergqvist - 6 mars 2014 14:36

Just nu sitter jag på jobbet men tänkte berätta lite om helgen för er som inget vet!
Fredag var vanlig, start på sportlovet! Sen lördag då hände det grejor! Började med att Moa och Emma kom till mig för att fixa ett fotoalbum till Hanna i 18års present. Sen hela dagen planerades det överraskning till Hanna med evenemang, chatter och fix, som hon inte hade ett sus om! När klockan slog 8 for jag till Hanna på förfest med tjejerna. Men den förfesten varade inte länge förns vi kidnappade Hanna till mig där ca 20 personer väntade för att överraska! Festa mest hela kvällen med skratt, lingongrova och Philadelphia! Gott. Sen söndag vart det städning, träning och sovande. Måndag for jag till fjällen med Rickard efter en körlektion, mysigt som få. Åkte skoter, kolla film, utforska Vemdalen och bara hade det skönt! När jag kom hem på onsdag var jag snuskig och hade för mycket energi kvar så for på Birsta med Hanna en sväng efter jag friskat upp mig. Fikade som vanligt och fick med mig två småsaker hem som jag visar senare. Hejdå.

[Bild]

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards