ericabergqvist

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Erica Bergqvist - 16 februari 2014 21:26

I går hade jag inte så mycket att göra så for till farmor vid nio, fikade och pratade tills Hanna hämtade mig vid elva och vi for på en tripp genom stan. Imorse vaknade jag av att tvn stod på i vardagsrummet och katten skrek. Gick upp och hittade tre sovande datanördar och en hungrig katt. Gjorde sedan nyttigaste frukosten (äter aldrig onyttigt jag). Sen resten av dagen hade jag dööö tråkigt, eller ja inte när jag var på lunch hos farmor men efter! Städade,pluggade,kollade film, skrev till allt och alla, åt på tok för mycket onyttigt osv tills mamma och pappa kom hem så jag hade nån att följa efter genom huset. Och nu ska jag sova med mysigaste katten!

(Åt middag själv igen)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards