ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2014

Av Erica Bergqvist - 20 januari 2014 21:45

I lördas var jag först på middag i Alnö och träffade rickards sötaste kusin barn, lilla Elise! Åkte sedan på intagningsmiddag + fest efter som sagt och kan ju säga att det var mindre trevligt med krossat fönster, slagsmål och feber men klarade mig igenom kvällen och dog nästan påvägen hem bara(körde nästan in i en stolpe pga halt som faan) men när jag väl kom hem till mina myspojke somnade jag i hans famn och vaknade med ännu högre feber, älskar livet så mycket ibland ?? For sedan hem för att ha födelsedagsmiddag för Joel som fyller byxmyndig idag!

Har tyvärr inga bilder den festen men kanske kommer sen om jag hittar några!

Av Erica Bergqvist - 19 januari 2014 20:37

Hunnit med sommar då jag gjorde slut och blev tillsammans med Rickard igen
Fester
Tagit in och ut en p-stav
Varit med väldigt fint folk
Åkt till Östersund i smyg över en natt
Varit på 50-tals fest
Haft lucia för tre företag
Klippt mig
Haft strömavbrott
Bästa julafton och bästa nyår med mycket skratt har jag klarat mig igenom året!

Av Erica Bergqvist - 17 januari 2014 23:36

Började med att fira nyår med bästa Elin.
Fjällen med tjejerna.
Ramla två gånger på en vecka.
Ta skoterkort.
Träffa min rickard.
Skridskor.
Festa.
Bli nollad och intagen i sfgf.
Studenten.
Husvagnssemester.
Stockholm med rickard
Midsommar.
Nolla sofie, frida och hanna.
Spanien.

Av Erica Bergqvist - 17 januari 2014 17:39

Igår var jag hos min lilla pojke och vi bakade paj och såg film. Idag var det väldigt fint uppträdande på lunchen som vi såg och så mycket mer har inte hänt i livet. Ska plugga och festa hela dan imorgon så so kommer det nog mer bilder!

Av Erica Bergqvist - 17 januari 2014 15:57

Av Erica Bergqvist - 14 januari 2014 16:49

Nyss tränat med ange och nu ska jag hem och packa,äta, duscha och fara ut på stan en sväng med kandidaterna innan jag ska hem till Rickard och mysa sönder med goda saker! Lite bilder från dagen kommer också upp bara för att alla var lite extra fin idag!

Av Erica Bergqvist - 14 januari 2014 10:44

Sitter på lektion och börja tänka på att jag inte bloggat någonting! Så jag sätter igång nu. I helgen var jag först på Birsta med Angelica på lördagen. Måste berätta en sak hahahaha!
Vi sitter på Ikea vid ett långbord och så kommer en gubbe och ba:
- förlåt att jag stör! Ska snrt gå! Jag sitter här i hörnet förlåt! Osv.
Vi - det är helt okej sitt du!
Sen snackar han vidare om att det är kallt och frågar om vi vill följa han hem och elda hemma i huset?!!
Sen kommer det roliga, han ba:
-pft tjejer!hurrni
Sen tar han upp en vodkaflaska och häller i i kaffekoppen!!! Och ba
-nu vet ni vart ni har mig!
Vi byter bord och så han ba
- ska ni gå? Ska du inte ha det där?(min mat som jag inte hunnit äta) ge det inte ge det till mig!!
jag ger han inte och direkt efter vi gått försvinner han hahaha, stackars gubbe egentligen :/
Sen på lördagkväll kom mina personer över på en liten mysfest.
Hade väldigt kul och vissa kanske blev lite för full under kvällen haha!
Söndagen bestod sen utav att vakna med allergichock men det vart ändå till att upp och städa och mysa.

Inte lätt att skaffa lägenhet tillsammans

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards