ericabergqvist

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2014 17:26

2013 är nu över och det kommer en liten återblick på det med snart! 2014 började väll hyffsat med jobb, skulle kanske hellre velat sova ut men det är som det är! På nyår jobbade jag till två för att sedan stressa hem och duscha, sminka mig, välja kläder och locka mitt hår. Men vi hann någorlunda till fem. Åt sedan jag middag med bra tjejerna och killar, sen förfestade vi väll liiiite innan vi åkte till Filip för nyårs fest. Förlorade på en biljardmatch och skulle springa naken runt flaggstången (gjorde det inte.) Såg vid tolvslaget fyverkerierna i stan från den stora altanen och vardagsrummet perfekt. Åkte sedan bokstavligen galen taxi hem, blir inge mer av det detta år kan jag säga!
Men här får ni lite mer bilder sen helgen, även på klänningen jag bar under nyårsdagen. Och juste mitt svarta hår! inte längre ojämt och fult!

Mmmm finns det chips!

Moa fick bli min nyårskyss eftersom ingen pojkvän fanns tillgänglig!

Nya håret

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards