ericabergqvist

Alla inlägg under december 2013

Av Erica Bergqvist - 8 december 2013 15:44

Han skulle bara sätta sig i den -.-
Men tycker om dig ändå :*

Av Erica Bergqvist - 8 december 2013 15:40

Nu har jag äntligen fått till allt med bilderna och det blev en del, skickade till Moa oh nu har jag redigerat klart dom till ännu värre kvalité så hoppas ni ens ser vad det är på dom!
kan dra igenom min vecka lite också så ni kan koppla bilderna.
I tisdags gick jag och Rickard ut för att hugga en gran till hans studenttävling(skulle ha med en gran, den klass som är mest involverad i temat: jul vinner och dom tävlar om vem som ska gå först ut på trappan på studenten). Och det var inte lätt kan jag säga när man är så pass klumpig och att det är mörkt. Men det var inte det enda problemet utan att sedan få in den i lillbilen var lite svårare men det gick!
For med den till skolan en och en halvtimme tidigare än när jag skulle börja och det enda jag gjorde där vara att vakta granen, kul.
Sen efter ingen sovmorgon så hade vi en lektionen sen slutade vi så det kändes väl helt ok. For till Hanna på kvällen för en liten mysfest med klassen. På morgonen var jag gaaanska trött men gick ändå på skolan för en mattelektion sen för att kolla på treornas UF-mässa (säljer egna produkter dom kommit på). For sen och tränade en sväng med Joel och resten av kvällen bestod utan att plugga till matteprovet på fredagen och sova hos Rickard. Halvklarade nog matteprovet och sen var det fredaaaaaag!
Myste framför idol med godis och rickard vid min sida och såg på när Kevin tog hem segern, älskar hur alla haters kände vid det laget<3
Sen vart det lördag och denna text håller redan på att bli för lång men iallafall så var jag på birsta med mamma och pappa och shoppade julklappar till alla möjliga sen for jag hem och stressade på med fix och trix inför födelsedagsfirande hos Emma(chokladasken var till henne). Ni får inte bilder ifrån det i detta inlägg, utan det kommer precis efter!
Sen har ju första snön fallit också och det var på tiden känner jag, trodde vi skulle få en snöfrijul ett tag men tur att det inte blev så!
har även haft luciaträning lite då och då i veckan med sfgf för snart är det ju luciaaaa och vi ska uppträda med våra "fina" (vissa kan iaf) stämmor!

Av Erica Bergqvist - 8 december 2013 15:14

Har jättemycket bilder och text jag skulle kunna skriva men eftersom min äckelmobil inte vill arbeta med mig så kan jag inte för om man ska ha en lång text måste man ha bilder och alla är på mobilen sen är det ju så dålig kvalla på mobilbilderna så måste först och främst forsla över dom till datorn och det går ju såklart inte :):):):):):)
Men nu är de iallafall julstämning här i huset med klädd gran och tomtar lite här och var!

Av Erica Bergqvist - 2 december 2013 20:03

Har nyss färgat håret på mamma vilket behövdes! Kan redan säga att det kommer bli bättre! Sen håller jag på och tränar matte för prov på fredag som väntar, sen har jag ju allmänt mycket i skolan nu tycker jag så skulle egentligen vara skönt att bearbeta alla ämnen idag men det kommer inte hinnas med så prioriterar det viktigaste just nu. Sen fick jag den finaste snap man kan få från sandra och det är ju såklart på akebackejansson som jag måste lägga ut bara för att visa <3
Ingen dålig prins det eller!

Av Erica Bergqvist - 1 december 2013 19:06

Gillar redan julkalendern, familjeråd hahaha, typiskt min humor :/

Av Erica Bergqvist - 1 december 2013 17:27

I går var jag på birsta med Rickard och drog ner hans dag :)
Åkte sen hem till mig för att försöka fixa till den så jag inte skulle förstöra två helger i rad för han, och jag tror jag fixa det med yollibok och filmmys. Vaknade och for och träna idag men blev inge länge så for ut och sprang en sväng också innan farmor och farfar kom på glöggbesök.
Tog nyss fram alla jultomtar men dom får ner lika snabbt för Herr Baxter låg på lur. Och nu lagar familjen pizza till middag och jag ska väll försöka kliva upp och hjälpa!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards