ericabergqvist

Alla inlägg under september 2013

Av Erica Bergqvist - 17 september 2013 08:12

Ja det tycker lärarna låter bra! Toppen! Nej man blir dyngsur sen får man knappt komma på bussen hem!
Ska låtsas att jag virrat bort mig så lärarna får leta mig men egentligen ligger jag hemma i soffan!

Ni får även lite bilder sen helgen när jag åt middag med mina fina flickor
och E4 loppet som mamma och pappa såklart sprang!
Sen på mig och marsvin och två bilder på vad jag hade på mig igår, kostymbyxor och en vit dimanttröja. Avslutar med snyggmoa!

Av Erica Bergqvist - 15 september 2013 18:24

Japp jag var på birsta idag igen och handlade för ca 800kr hehehehehehehe men fina var ju grejerna och på rea!
Svarta Kostymbyxor
Geopardtopp
Knallrosa topp
Silverring
Lång skjorttopp ( går lite längre än till knäna )

Av Erica Bergqvist - 12 september 2013 20:54

Idag fyller min lilla prins år och det firas med två sticks till efterätt till han!! Han blir hela 36 år gammal fast han fortfarande är minst i familjen. Och såhär fin var han idag, eller ja två minuter innan han rev bort rosetten..

Ni får även fyra fula bilder på mina fina klasskamrater :)

Av Erica Bergqvist - 10 september 2013 21:13

Var på birsta idag med Hanna för att inhandla lite olika grejer men kom bara hem med en grej som jag inte ens tänkt köpa..Men den var ju fin ändå!

Av Erica Bergqvist - 9 september 2013 21:51

Kan bara säga en sak angående skolfoto - varför?!

Av Erica Bergqvist - 9 september 2013 20:35

För några veckor sen fick min fina gammelmormor lämna sin kropp och återförenas med sin man i himlen. Och idag var det begravning för henne. Kännde henne inte så bra men ändå lite sorligt att se alla andra som stod henne närmare vara ledsna. Minns att jag och Frida lekte med hennes leksashästar när vi var små och att vi älskade hennes lilla lekstuga. For för två sommrar upp till hennes hus igen sen väldigt länge och kan säga att lekstugan var som ett minihus jämfört med mig och Joel.

Av Erica Bergqvist - 8 september 2013 19:35

Av Erica Bergqvist - 8 september 2013 19:31

Fredags: Var på hedbergskas springbana med kandidaterna hela kvällen, hade faktiskt superkul och det var nog den ända kvällen kandidaterna tyckte det också! För i
Lördags: var vi stygga förbundarinnor, eller ja kanske skrek lite mer på dom, men det var teater, spex, sång och fys kan jag säga. Hade även tre olycksfall den kvällen, två skadade ryggar och ett ben..
Men på kvällen när allt var över och cermonin hade ägt rum var det bara lycka som sågs på deras ögon och även på alla andras också!
Sen idag åkte jag på birsta med Rickard och sen tog vi en träningsrunda på friskis.
Ni får bara en bild på kandisarna, det kommer fler snart!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards