ericabergqvist

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Hej

Av Erica Bergqvist - 16 augusti 2013 19:07

Känner bara för att blogga men har egentligen inget att skriva så ni får vad som snurrar i mitt huvud:

-Det finns inga skal till min mobil (lg prada 3.0) om ni ville veta, och jag skulle gärna vilj ha ett glitterskal hehe
-Sugen på sushi är jag också.
-Vill se the great gatsby nu
- Hatar alla låtar på min spotifylista, uttjatade!!!
- Varför har jag fixat mig så när jag bara ska vara hemma? Perfekt knut och örhängen herre,
- Vill tälta med Angelica
- Fuck joels iphone
- Vill vara med mina tjejer och bara göra nått galet :(
- Hungriiiiiig, men ska fan inte äta nått onyttigt nu

Här har vi ju dom, sandra,moa hanna, bara det att en hel del fattas på bilden :/

joel imorse, ramlat ut sängen lite bara

Av Erica Bergqvist - 16 augusti 2013 18:08

Nu är mina tre veckors arbete på akzo nobel slut och jag är faktiskt inte glad att det är över snarare lite ledsen över att inte få umgås med mitt lilla gäng nått mer!! Fast susann kommer jag nog träffa eftersom vi går på samma skola men inte pojkarna :(
Tänkte iaf visa fyra saker jag köpte på birsta igår när jag var där med pappa och joel, allt från bikbok! Sen nu i helgen ska jag vara med Elin och så ska jag på födelsedagsfirande hos Julia! Så stort grattis till henne !:D
Ni får även två bilder från veckan, fyfan va ful jag var på dagarna

Allt på rea dessutom, typiskt mig...men bra ändå!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards