ericabergqvist

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Erica Bergqvist - 11 augusti 2013 19:56

skulle egentligen kolla på skinnjacka, jeans och väska igår på birsta men jag tröttnade och kollade på annat, skulle iaf vilja ha en outfit som ser ut som denna ungefär, lite annorlunda väska och jacka sen skorna skulle jag bli för lång i men man kan ju drömma!

Av Erica Bergqvist - 11 augusti 2013 19:41

Fattas en fjäder på halsbandet så ska åka in och byta det nån dag, kan iaf meddela att tjocktröjan är otrooooligt skön!

Av Erica Bergqvist - 11 augusti 2013 19:12

I helgen har jag faktiskt hunnit med en del saker. I fredas var jag och mina tjejer hos amanda i hennes nya lägenhet, kan säga att hon hade ett otroligt mysigt rum och man vart bara sugen på att åka hem och renovera sitt eget! Vi grillade och gjorde nyttig men god efterätt sen pratade vi hela kvällen lång tills rickard kom och hämta upp bredsand för att åka hem och sova.
Igår var jag ensam hemma så kvällen bjöd på trevligt sällskap men även otrevliga snattare. Men det slutade bra och jag tog tillbaka det dom tog.
Var även på birsta med hanna en sväng innan galejjet börja, gjorde av med ca 800kr bara sådär på bikbok.. kan visa er bilder i nästa inlägg!
Och nu har jag nyss ätit efter en gåtur med angelica i regnet, ska även vara med henne nu och äta paaaaaaaj!:D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards