ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2013

Av Erica Bergqvist - 15 juli 2013 15:21

Sov hos Rickard inatt så var hemma vid ett, åkte med Joel in till stan igen för en klippning. När jag kom hem rensade jag ut en hel del gamla skor från garderoben och sen gjorde jag en liten packlista tills husvagnssestern som iår går till Göteborg. På vägen hem från Göteborg släpper dom även av mig i Sthlm för en helg med Ricky så måste komma ihåg att ta med en hel del grejer! Har redan skrivit upp en hel del grejer men har säkert glömt hälften, försöker tänka på vad man saknade förra året men det är inte så lätt att komma på! Ska iaf ha med fina outits för varje gång tycker jag att jag bara har fula, omatchande kläder med mig haha.
Skulle även behöva tjäna lite pengar så jag klarar mig dessa resor, funderar tillochmed på att sälja katten.. närå aldrig, men måste göra nått iaf!!!

Av Erica Bergqvist - 13 juli 2013 23:39

Roligare att spendera tid med brorsan och hans kompis än mig!

Av Erica Bergqvist - 13 juli 2013 23:34

Roligaste var när mamma börja klaga på att hon fick sämre tid bara för att det krånglade för henne vid ett moment och att hon också borde få avdrag som oscar fick! Dålig förlorare ! barna skäms över sina föräldrar...

Förstör bilden jag vet haha

Av Erica Bergqvist - 12 juli 2013 21:49

Efter ca tre timmars snickeri ser våran gård ut som en träningsanläggningen.
Mamma och pappa ska bjuda in gäster på det årliga mästarnas mästare som arangeras på denna gård imorgon vid tre, älskar hur träningsnarkoman man kan vara vid 50års ålder!?

Av Erica Bergqvist - 11 juli 2013 19:04

Priserna på kakor och godis blir ju överväldiga. Cyklaaa

Av Erica Bergqvist - 11 juli 2013 19:01

Igår var jag på stan med Angelica och samma sak händer varje gång, det slutar med fika på barista och typ ingen titt i affärerna, fast det finns ju ändå inga kvar typ, lite synd tycker jag.. många outfit bilder får ni från den dagen!
På kvällen fick vi middag hos farmor och farfar. Sen imorse kom först grabbarna och sprang runt huset och knackade på varenda fönster, lite irriterande men dom är så gullig så!
For och träna med Moa sen tog vi med Albin och Gustav till dyket för ett dopp. Och nu ska jag till Rickard och sova!- vårat förhållande har gått lite fram och tillbaka därför jag inte skrivat mycket om han

Så gulliga mina gamlingar<3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards