ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2013

Av Erica Bergqvist - 7 juni 2013 15:09

Mys med Ninni
Solaaaa
Studentklänning? Vet inte vilken...
Nya bhn bara för att jag hade en bild på den och för att det nu är den finaste bhn jag har i garderoben
Bränd

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2013 20:58

Fick en kommentar från en anonym som undra vad sfgf var, och det ska jag förklara !
Det är en tjejförening som funnits jättelänge! Man blir utvald till att vara med i denna förening och för att bli medlem måste man klara nollningen, som ni såg bilder från tidigare i bloggen (nollningen var det värsta skit jag gick med på då, men nu när man tänker tillbaka var det inte så farligt ändå)Vi har även en brödarförening som heter sgf, som vi umgås med ibland. Och det finns även mer föreningar som heter vigor, athena och unitas som man kan vara med i. Fast bara det att man kan inte bara bli med i en man måste bli utvald men vem som helst kan bli det!
Som tex imorgon ska jag vara med sfgf för vi måste fixa inför studenten, skriva dikter till alla tjejer i förningen som går ut osv. :)
Lite kul för det är ganska många som jag känner som är med i en förening, Sandra i sfgf, Moa och Amanda i vigor och Hanna och Jossan i athena osv :D

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2013 20:38

Igår gjorde jag blåbärspaj och tog en sväng till Hanna för att bjuda på en bit. Vi tog sedan en knölig cykeltur till stan för att titta på alla fulla studenter som vingla runt och skrek, köpte kaffe och godis och myste i hamnen, även Moa kom på besök!

Idag har jag solat till en otroligt fin bränna rakt över bröstet, gått på promenad med Hanna och Moa. Nu snart blir det middag och sen kanske man ska ut och röja bredsand (nä inte riktigt)

                   

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2013 00:00

Senaste nytt från cykelmästarna vid hamnen. yolo, swag,lmfl!

Av Erica Bergqvist - 5 juni 2013 17:35

Hade en lektion sen slutade vi, ganska onödigt.. Gick på stan efter med Moa och Hanna, hittade fyra små saker till min tomma garderob, en klänning, två par trosor och en bh. Ni får bara bild på klänning mohahahah. Och så får ni en på mitt stökiga/städade rum.

Av Erica Bergqvist - 3 juni 2013 22:09

Började med hyfsat väder sen helt plötsligt bara öste det ner ! Hatar men ändå älskar regn, bara kul när man är på humör och det kommer jättemycket !Har bara en lektion imorgon så ska nog orla med den dagen också !

Av Erica Bergqvist - 1 juni 2013 19:32

Vårruset och birsta med mammi

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards