ericabergqvist

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2013 21:53

Nu bara för att jag har glädjestudds i kroppen måste jag bara lägga upp detta, så jääääävla gulliga tillsammans!!!!! Älskar er!!! Håll ihop för ni passar så jäääävulst bra ihop, det gulligaste paret jag sett, förlåt om ni inte vill att jag ska lägga upp det här men vem läser ens min blogg, ingen typ så det är lurre!!

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2013 21:37

Dagen började med att jag vakna och gick till skolan, efter att ha sett vem som vunnit äran till att gå ut på trappan först åkte jag hem och fixade mig inför studentfirande. Åkte in igen vid tre för att se alla fulla och skrikande studenter nästan ramla ut för trappan. Sen for vi hem till Emilia för att kolla på dom fulla och nu otroligt högljuda studenterna åka runt på flak i stan. Vid sex for vi för att läsa upp alla sju dikter, blev myckt skratt och pinsamheter som kom fram. Så ja mellan sex och tio åkte vi från stan till kovland till sju pers, och det bjöds på mat vid varje stop så det var knappt man kom in i bilen på sista resan! Vaknade idag hos Rickard för att gå till skolan i samma klänning och smink, härligt! Men det var nog inte bara jag som var trött och äcklig som tur var. Lyssnade iaf på rektorn som alltid pratar strunt i nån timme sen for jag hem för att titta på en serie men det gick inte så bra, somnade efter ca tio minuter..
Och nu har jag nyss kommit hem från studentfirande hos bästa Angelica som gick ut idag, kan säga att det bjöds på mycket gomat där också. Och man längtar inte lite till studenten när man ser hur glad och lycklig dom är!! Älskar dig finaste flickan min och nu har du det facking amazing, för idag är det DIN dag!!!!
Och jag kan meddela att det var en toppen dag igår med alla fina flickor, så jäkla härligt att vara med i en förening som hittar på så roliga och knäppa saker, love them <3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards