ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2013

Av Erica Bergqvist - 5 maj 2013 19:33

Köpte en svart kofta och ett par vita jeans på birsta idag, rea på båda och det gillar jag !Blev en hel del snack med Elin också som vanligt haha :)

Av Erica Bergqvist - 5 maj 2013 13:18

I förrgår var jag och Joel på middag hos farmor och farfar sen på kvällen var hela klassen hos joel och busade på. Igår var det "dubbeldejt" med min pojke och jag och angelica med hennes finaste , var rätt kul att höra hur en riktig härnösandsbo låter och jag skratta nog mest av alla som vanligt. Vi åt supergod grillat och hallonpaj! Och jag och Angelica kännde oss som värsta mammorna när vi fixade allt..Nu ska jag på birsta med bästa Elin och det kommer nog mest bli bara prat. Dagens är jeansshorta, svarta jeans, silvriga smycken och röda naglar !:)

Av Erica Bergqvist - 3 maj 2013 15:58

Onödig skoldag säger jag bara, nationella, engelska och företagsekonomi sen på dollar, gjorde även snyggase frippan på jonathan!

Av Erica Bergqvist - 3 maj 2013 15:51

Gröna brallor med en liten rosett linne.

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2013 16:38

Vitt linne med nitar och svarta jeans sen guldiga smycken på det :)

Av Erica Bergqvist - 1 maj 2013 19:20

Idag var jag och Hanna på birsta en sväng för att shoppa upp hela min månadspeng, men det vart inte riktigt så utan det var nog Hanna som kom hem med mer...
Jag köpte iallafall ett par höga shorts och tre par trosor, som behövs ! Hittade även tre fina toppar jag vill ha men väntar med dom lite, man kanske hittar nått finare senare. Ikväll kommer nog min finaste hit för mys och sova så man orkar med skolan imorgon.
Som tur är går vi bara två dagar sen är det helg igen!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards