ericabergqvist

Alla inlägg under april 2013

Av Erica Bergqvist - 16 april 2013 08:49

Proffsfotografen Joel fångade verkligen min skönhet idag!
Rosa linne och svarta jeans, tror även brillorna får följa med idag, fast vettefan om dom är mina längre....

Av Erica Bergqvist - 15 april 2013 17:38

Sitter och pluggar in mitt jävla tal till nationella men jag dröllar antingen bort mig i texten eller bara säger helt käpprätt åt helvete -.-
Kommer aldrig komma ihåg hela talet tills torsdag, fast man ska ju inte kunna allt utantill med ändå..
Jag ska iaf prata om klädernas framtid och det var superenkelt att hitta fakta så kom ihop med en 800 ords text tillslut fast jag var lite sent ute med början hehe, typiskt mig att inte komma på nått ämne att prata om (hatar det, kan aldrig bestämma mig).
Fin keynote jag gjort va, nä sämst. Hejdå

Av Erica Bergqvist - 15 april 2013 15:09

- Jag vill ha sommar så otroligt mycket, längtar som en tönt!! Speciellt nu när det börjar bli varmt och snön försvinner


 

Sätter punkt med en groda

Av Erica Bergqvist - 15 april 2013 14:49

Så jäkla dålig bild men ville bara visa vad jag hittat och fixat.

Hittade en jättefin kjol i mammas gamla garderober som jag tog, den är veckad hela vägen runt sen får man ha en kort, tight kjol under för det är lite genomskinlig men det är det som är snyggt! Ni kan se på bilden, vid låren slutar den korta kjolen.

Sen har jag även tagit mammas jeans som jag nött ut, skulle bli typ boyfriendjeans men det gick kanske inte värsta bra hehe, har önskat mig ett par i present ist som är finare haha :D


 


Wey

Av Erica Bergqvist - 15 april 2013 13:48

Fick sluta typ 4 timmar tidigare idag eftersom det var natonella prov på G, har mitt på torsdag men kommer nog hinna dö av nervositet innan :) Fick även lite kommentarer om håret vilket alltid är kul, fast egentligen är det bara topparna som är mörkare men jag tycker det vart mycket förändring ändå !

Nu ska jag plugga matte och nationella + äta hhehehe:)
Dagens var en randig tröja med mörkblåa favorit jeans

Av Erica Bergqvist - 15 april 2013 08:48

Lite mörare, och nu en jämn färg i hela håret! Förut var det jätteljust i topparna fast det var för att det är så slitet hehe :)

Av Erica Bergqvist - 14 april 2013 22:45

Ligger med blött, nyfärgat går i sängen och ska sova för att se resultatet imorgon när jag vaknat (orkar inte blåsa det nu).
Idag har jag gjort lite småsaker bara, kom hem från sötisen vid tre, pluggade och städade rummet. For även ut och övningskörde med pappsen sen vart det lax hos farmor och farfar, standard !
Sen har jag såklart kollar på partaj som är så jääävla bra hahaha, skrattar ihjäl mig varje gång! Och Gunilla är ju fan bäst! + cafe bärs!
Sen får ni nån extra bild på fler roliga program, familjen annorlunda och en stark resa, har även den sista bilden som bakgrund hahahah

Av Erica Bergqvist - 13 april 2013 18:58

Har ont i halsen så börjar fundera på om jag åker på en förkylning, men eftersom jag jag nyss var sjuk så hoppas jag inte på det + att vi har nationella och prov i veckan som jag inte vill missa ! Har iaf inte gjort någonting idag, bara kollat på film och tagit det lugnt, såg på thats what I am och den var faktiskt bra!! Lite sorglig fast det kanske bara är jag heheh... men rekommenderar iaf att se trailern, fast egentligen var filmen mycket bättre än jag trodde efter trailern!

Did you say candy ? - fin bild.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards