ericabergqvist

Alla inlägg under april 2013

Av Erica Bergqvist - 28 april 2013 17:42

Tre bilder sen igår som kom upp på Instagram. Ni ser ju hur vi röjer på första!

Av Erica Bergqvist - 28 april 2013 17:20

I fredags såg jag ut på detta vis (första bilden). Slutade skolan vid ett, gick då ner på stan med några från klassen och köpte glass, alltid lika kul att hitta på nått litet med klassen då och då. Jag, Hanna och Moa hade även lite kul med skoaffärernas skor. När jag kom hem kollade jag och min babe på En stark resa igen, och som vanligt dog jag en aning..


Sen på kvällen var det grillgalejj hos mig innan jag, Emilia, Hanna, Moa och Ebba gjorde oss klar för att skapa kaos i söråker!


Idag när jag vaknade pluggade och städade jag huset lite innan jag gick ut på en promis, fick även med mig lite jordgubbar  hem som jag nu ska trycka i mig efter att ha ätit finmiddag med bror min.

                     

                                                   

 

Av Erica Bergqvist - 27 april 2013 17:11

Frida fyller år idag, så ja må hon leva, ja må hon leva, hon har redan hört mig sjunga falsk en gång så det kanske räcker hehe!
MEN GRATTIS TO YOU BABE!!!! Och jag kommer snart för att gratulera dig så bara håll ut älskling!!<3
Älskar dig mest du är fan som en syster och vi är otroligt lika på alla sätt och det är därför du är bäst.

Av Erica Bergqvist - 25 april 2013 16:51

Mönstrade taights eller hur det stavas, vitt linne och knallrosa kofta :)

Av Erica Bergqvist - 24 april 2013 22:16

hahahahahhahaha ååå guuud finner inga ord bara : natthumor !!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahaahhahahahahahahahhah
ahahahahahahahahahahahahahahahahah kommer sova gott hahahahahaha

Av Erica Bergqvist - 24 april 2013 22:08

heeeeluuu, vet inte vad jag ska skriv men vart sugen på att göra ett inlägg när hanna sa det...
Ni kan få lite roliga bilder igen som jag har printat hahahahahahahahahaha fyfan dööööör åv zlatan!!!!
Måste bara kolla på partajj nu bara för att jag kolla på dessa bilder, hejsvejs !

Av Erica Bergqvist - 24 april 2013 20:05

Kom nyss hem från en otroligt skön springtur, fast när jag precis börjat var det inte lika lätt men påväg hem flöt det på och det slutade med 6km, rekord ! Fast var nog för att pappa var med och peppade!
Nu ska jag duscha och fika lite sen ska jag bara ta det lugnt !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards