ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2013

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2013 16:06

Sitter och äter vitaminer för fulla muggar och funderar på om jag ska suga upp en saltlösning i näsan för det är helt täppt...
men vi tar det senare för nu ska jag ut med Sandra :)

Av Erica Bergqvist - 19 mars 2013 21:38

Skrivandet tunnas ur när jag varken har nått att säga eller några bilder som jag kan dela med mig av. När jag kommer hem från de vanliga skoldagarna pluggar jag igen det som jag hamnat efter sen går jag typ och lägger mig. Imorgon och på torsdag är vi iaf ledig eftersom det är utvecklingssamtal för alla, men jag får inte sova ut eftersom dom har valt att sätta mitt möte halv tio på morgonen!
Sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske träna om jag orkar hehe, ligger just nu och snorar med huvudvärk så jag vet inte riktigt vad som är pågång..
Ni får två bilder som jag inte lagt upp tidigare, Hanna tyckte det var lite soligt i bibblan sen en bild som beskriver min katt exakt!

Av Erica Bergqvist - 19 mars 2013 08:43

Olika strumpor,vit linne, mörka jeans och grå kofta

Av Erica Bergqvist - 18 mars 2013 14:10

Imorse försov jag mig som en flamingo så det var bara till att springa till bussen innan jag ens hunnit kliva upp. Hann iaf till matten, tur! nä.. Nu har vi engelska och jag är hungrig.

Av Erica Bergqvist - 17 mars 2013 18:41

Idag har jag varit på birsta med mammsen, köpte ett linne och lekte cool med dom fulaste ormbrillorna. Kläderna idag är taights,linne och skjorta.

Av Erica Bergqvist - 17 mars 2013 18:22

Igår for jag till Emilia för en myskväll men jag vet inte riktigt om det blev så pass mycket mys, det strömade iallafall in en hel bunt med olika människor som kanske inte var helt nykter, men roligt var det iaf att titta på alla som vinglade runt och mumlade olika saker haha..träffade även en skiiiiiit gullig lite krumilur,man ville bara pussa på han kommer bild längre ner !!! Sen på kvällen fick vi skjuts hem av min egna lilla chaffis.

Av Erica Bergqvist - 16 mars 2013 12:01

Igår kväll var jag på middag hos Hanna, vi stökade ner hela köket med soppa,bröd,sallad och paj, riktigt gott kan jag meddela! Sen sprang jag hem för att åka in till stan och hyra film och köpa godis tills kvällen med mys.
Ikväll ska jag till Emilia för att bara mysa med en hel bunt av tjejer :)

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2013 18:11

Står och lagar mat med Hanna och jag vet inte riktigt om vi är dom bästa kockarna..
Jordgubbs Yoghurt istället för filmjölk, chilikrydda istället för kanel, köttfärssås istället för färs... börjar bra känner jag men det kanske slutar bättre, vi har iaf bytt ut chilikryddan på pajen, ni kan ju se skillnaden på bilden.
Sen får ni en bild på min outfit egentligen heheh, grå stickad med svarta jeans (fint att knäppa med ipaden)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards