ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2013

Av Erica Bergqvist - 26 mars 2013 12:07

Vqrt bjuden på våffkor igår hos Jenny som fyllde år !bara lite mätt när jag gick därifrån. !

Av Erica Bergqvist - 26 mars 2013 09:06

svarta jeans, randig tröja och en grå kofta = kommer dö av värmeslag.

Av Erica Bergqvist - 25 mars 2013 14:11

Idag har varit en ganska skön dag ändå. Pysslade på samhällskunskapen med en kartong som vi ska göra prostitution i sen var det engelska prov som jag hade glömt heheh så sumpade det ännu en gång då ! Nu sitter jag i bibblan och tar det lugnt med mina polare tills lektionen ska börja igen :)

Av Erica Bergqvist - 25 mars 2013 07:38

svart långt linne och en grå stickad + fettigt tredagarshår

Av Erica Bergqvist - 24 mars 2013 19:57

Igår fixade jag mig till cocktail hela dagen typ sen så var det en liten förfest med sfgf och sgf (två föreningar, så jävla coolt) hos Emilia sen bar det av till stadshuset för galejj men jag vet inte riktigt hur mycket galejj det vart för mig för jag for till min lilla räddare som tog hand om mig hela kvällen hehehehe..., tur att det finns fint folk! Kommer bild på outfiten, linnet ser man inte riktigt hur det ser ut, därför jag tog en bild från H&Ms hemsida :) Idag var jag med mormor och morfar som var på besök, dom åkte vid fyra, och det gick inte snabbt kan jag säga! Det var fel på sätet i bilen och handbromsen var i så bilen kom igen vart så var det mer krångel som bara gamlingar kan komma på men sen efter många om och men åkte dom. Sen nu har jag varit och tränat med mammi och kom precis hem, nu blir det tv och glass innan sovdags !

Av Erica Bergqvist - 22 mars 2013 16:06

Idag var det en härlig dag kan jag meddela! Gick i skolan till typ elva men stannade kvar för lunch, sen gick jag, Hanna och Moa på stan för att hitta en topp och smycken till cocktail, så nu är man klar med outfiten !!Ni kan få en bild imorgon när allt smink och fix är på :) Ikväll ska jag till Hanna där det blir middag med ett gäng tjejer, vet inte ens vilka haha men det kommer säkert bilder från det med !
Dagens var enkelt, heybaberiba taights med en stickad.

Av Erica Bergqvist - 21 mars 2013 21:02

Igår var jag på utvecklingssamtal sen for jag hem för fick inte ens träna för mamma (konstigt att träningsnarkomanen sätter stop)! Sen på kvällen bakade jag och min lilla prins paj och myste. Vaknade imorse av att Hanna var otålig och ville på birsta, så kl 4 var vi på birsta (lite sent men hade lite ärenden innan hehe) kom för första gången inte hem med någonting tror jag !! fast imorgon efter skolan måste jag till stan för att handla en topp till kjolen som jag ska ha på cocktail på lördag, måste även handla lösögonfransar, så fjortis som jag är. Just nu lyssnar jag på musik men måste gå och lägga mig snart, har ont i huvudet och fick knappt nån sömn inatt pga förkylningen !Känns ändå skönt att det bara är två lektioner imorgon sen är det helg !!!!:D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards