ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2013

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2013 15:55

Kom nyss in från att ha övningskört bil och skoter och kan ju säga att bil gick lite åt skogen.. fattar inte hur pappa kommer orka åka med en dotter som kör fram på vägen i 5km/h haha men han får skylla sig själv.

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2013 10:15

Igår var jag på två lektioner innan jag, Hanna och Moa for på stan och åt gomat. På kvällen kom Moa över och kolla på Avatar och åt massor med fruktsallad som var super!

Av Erica Bergqvist - 8 februari 2013 08:08

Det är så jävulst kass kamera på ipaden men jag orkar ändå inte ta kameran för då måste man ju ladda upp på datorn och skit och det har jag inte tid med så ni får stå ut med lite kassa bilder tills jag nån gång kanske orkar fixa mer hehe. Iaf dagens kläder är enkla, svart tröja, mörkblåa jeans, silvriga smycken med plattat hår och här får ni bild på detta exklusiva.

Av Erica Bergqvist - 7 februari 2013 09:11

Dagens kläder lite snabbt innan jag springer till bussen. Gammal grå stickad med svarta jeans,brunt skärp och silviga smycken :)

Av Erica Bergqvist - 6 februari 2013 21:50

Idag hade vi skridskor eller ja skridskor kanske det inte kallas när man får hoppa fram i tre decimeters snö med skridskorna med det tycker iaf idrottsläraren med bryten nacke så hon ska egentligen inte säga nått !
sen efter skolan åkte jag och moa och gymma lite sen vare till att hem och plugga !

Av Erica Bergqvist - 3 februari 2013 21:08

Igår var jag med alla tjejer och hade det super medd lite extra folk! Sen idag har jag skrivait klart en rapport och tränat och så har jag även hunnit med att fika på stan med en fin person.

Av Erica Bergqvist - 2 februari 2013 13:34

Nu är äntligen sega mamma hemma för att åka på birsta! Ni får en till bild på hela outfiten här också bara för att jag hade lust :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards