ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2013

Av Erica Bergqvist - 14 februari 2013 08:45

Idag äre en speciel dag. Det är Alla Hjärtans Dag och även min fina Elins födelsedag (lyckoosten fyller år på alla hjärtans dag!)
Så jag vill bara säga GRATTIS BABY !!!!!!!!!!LOVE YA, och glad alla hjärtans dag på er andra <3
Moas mästervärk jag lägger upp!




 

en härlig sommarbild får ni också!

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2013 08:53

Vi ser klart och tydligt vems dag det är idag!
Ja må hon leva
ja må hon leva
ja må hon leva ut i hundrade år....
GRATTIS BÄSTA HANNA!!
jag älskar dig tusen gånger och mer runt jorden!<3

Av Erica Bergqvist - 12 februari 2013 09:03

Vit tröja, ljusa jeans, silvriga smycken. och uppsat hår som jag inte haft på årtionden! Collaget blev lite snett men det är inte lätt att göra på mobilen..

Av Erica Bergqvist - 11 februari 2013 20:32

Just nu sitter jag och tittar på Familjen Annorlunda och jag håller på att skrattar sönder hhahah tycker dom är så roliga! Idag har jag inte gjort så mycket, gått i skolan, tränat och pluggat till mitt lilla skoterkort som jag ska ta den nittonde hoppas jag :) I helgen kommer min finast på besök och det är ju såklart Frida !! Så längtar ju lite tills dess, ni får en bild på Fridis och mig här nere utfall ni glömt hur hon såg ut + en bild från när jag skulle plugga men jag tror katten ville stoppa det lite...

Av Erica Bergqvist - 11 februari 2013 20:25

Idag fyller mina fina pappa år så jag vill gratta han lite och säga att jag älskar dig fast jag kanske kan bli lite trött på dig ibland <3

Av Erica Bergqvist - 10 februari 2013 21:07

Ligger i min säng och försöker plugga men det går inte så bra, har en snarkande katt och en ipad brevid mig som drar till sig uppmärksamheten..Efter träningen idag åkte vi hem och fira pappsen eftersom han fyller år imorgon:)

Av Erica Bergqvist - 10 februari 2013 15:23

-Vaknade efter en myskväll
-Tittade på one tree hill när jag egentligen skulle plugga..
-Och nu blir det gymmet med Moa
Och ni får en fin bild från igår när jag var lite fascinerad av mitt hår hehe

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards