ericabergqvist

Alla inlägg under december 2012

Av Erica Bergqvist - 8 december 2012 15:14

måste bara skriva att jag hatar att skriva kommentarer! Sen ikväll ska jag på middag hos emmlo med fler, kommer bli super att träffa den jävligt bruna flickan(hon har nyss varit utomlands) och kvällens outfit för ikväll är såhär.....nä skoja haha, juste jag har fåt hem nyårskläderna föresten som ni kanske ser, kommer en bild på dom sen nån gång....

Av Erica Bergqvist - 6 december 2012 20:18

Och med det vill jag lägga ut några underbara bilder på henne i ett litet collage:)grattis sweeetieee !!!

Av Erica Bergqvist - 6 december 2012 14:12

Nu ska jag och träna med Angelica efter att ha fått slutat ca 3 timmar tidigare...sen imorgon på fredan när man är ledig ska jag på birsta med hanni för att köpa lite julklappar:)

Av Erica Bergqvist - 5 december 2012 13:45

Igår tog jag, hanna och sandra pulkorna och gick ut för en åktur, kanske inte gick supersnabbt men kul var det :) Knäppte lite bilder som ni får här, och ja jag hade den snyggaste outfiten med matchande färger !

Av Erica Bergqvist - 2 december 2012 21:59

Vaknade imorse av denna mysighet som låg på mig och kurrade (kanske inte det skönaste när han sätter klorna i halsen men men..), och nu kom han igen när jag skrev om han haha. Sen kl 2 bar det av till birsta där det skulle handlas skor och ätas, sen åkte jag direkt till stan vid fyra för julmarknad med Hanna och Amanda, Moa hann inte komma innan jag for iväg på träning. Tränade en stund med Angelica innan det vart fika hos mig. Och jag har inget plugg så för första gången var jag fri från det en fredag !!

Av Erica Bergqvist - 1 december 2012 16:07

Tog cirka en timme att skotta bort all snö, sen när man tittar där man har skottat för ett tag sen syns det inte ens att man har skottat...Men nu har jag bastat och klätt på mig myskläder för snart ska vi bort till farmor och farför för lite fika. Ikväll blire mys med Angelica med lite film och kanske nått bakverk, ni får en fin bild på mitt lite konstiga finger och myskläderna :))

Av Erica Bergqvist - 1 december 2012 13:46

Och jag som önskade på snö, ja här kom det !! Nu ska det ut och lekas, och skotta haha! :D

Av Erica Bergqvist - 1 december 2012 01:18

Har varit med moa och hanna ikväll, vi gjorde som vanligt ingenting..och så höll man på att somna 15 gånger innan man skulle hem, men sen på hemvägen blev man pigg och lekte runt i snön,typiskt alltid likadant -.-

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards