ericabergqvist

Alla inlägg under december 2012

Av Erica Bergqvist - 17 december 2012 21:50

Ja idag har det varit en liten hay baberiba dag, började med att man fastna med bussen påväg till skolan så det sluta med att vi fick åka ut i motsatta fil för att ta fart upp för backen... sen i skolan var det ganska lugnt och skönt, efter skolan bar det av till birsta för att införskaffa de sista julklapparna. När man var hemma var det bara till att plugga privatjuridik. Och nu ligger jag i sängen eftersom man ska upp tidigt på extramatte, ekonomilinjen är inte lätt...

Det kommer lite bilder på mina fina klasskamrater och bilder från när jag,hanna,Moa och Emma var och åt på kina.

Av Erica Bergqvist - 16 december 2012 21:35

Idag har jag pluggat sen tränat och efter det tog mamma och färgade håret på mig, blev skillnad i verkligheten men såklart syns det inte lika tydligt på bild, det är iaf mörkare men en LITEN rödbrun ton i. Och nu är sista veckan i skolan så det kommer nog vara super kul och mysigt på skolan, hoppas jag !!:)

Av Erica Bergqvist - 15 december 2012 13:06

Ska på Birsta med mammsen och pappsen för att titta på lite julklappar till hela familjen, och har faktiskt vinött läppstift på mig idag som jag inte riktigt aldrig använder, sen en gammal och trasig tröja med trasiga jeans haha :)

Av Erica Bergqvist - 13 december 2012 09:04

Gröna jeans, vit stickad och flamingohår till det då :)

Av Erica Bergqvist - 12 december 2012 18:54

Sitter och pluggar företagsekonomi och sammhällskunskap, ska snart fara iväg på lite träning med Sandra och Angelica...
Lucia imorgon på skolan men vet inte om vi kommer gå, man missar ju lix sovmorgonen !!!! Och det är bara 12 dagar kvar till julafton, vad fan händer med tiden ?!?!?!?!?!Men nu ska jag plugga vidare så jag blir nå smartare....Ni får några gamla bilder från sommaren och vintern :)

Av Erica Bergqvist - 11 december 2012 22:33

Går inte så bra för mig med bloggandet känner jag men jag har ingen lust att blogga när det inte händer någonting...
Den här veckan har jag iaf vari i skolan till mesta del, sen har jag köpt julklappar och en ny klänning för mina pengar, ska även ut och äta med tjejerna eftersom Emma har fyllt år och det är tradiotion att äta på Chaow Praya så då rycker lite mer pengar. Längar även som faaan till jullov, och jag älskar julstämningen som man känner av lite då och då !! Ni får även ett litet collage och i det får ni en bild på den nya marinblåa "skjortklänningen", Tapped out som jag spelar HELA tiden(beroende), hur jag såg ut idag, vit tröja och ljusa jeans sen en bild på mig med lite hårfärg som jag kommer göra en förändring med i helgen :)

Av Erica Bergqvist - 9 december 2012 17:02

Äntligen har jag fått en julkalender, lite sent men nu får jag ju äta nio choklader på en gång! Men iaf nu snart ska jag och min lilla familj till aspman och dricka lite glögg.

Av Erica Bergqvist - 9 december 2012 15:22

Hallu, igår var jag hos Emma på finmiddag med 13 tjejer, hade det roligt medans vi partade loss i huset.

Sen har jag ju även fått hem min nyårsoutfit, fast den är inte helt klar... och ni får leva med suddiga mobilbilder på min blogg, tack och hej :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards