ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2012

Av Erica Bergqvist - 18 oktober 2012 08:57

stickad med svart blus med nitar under och svarta jeans

Av Erica Bergqvist - 17 oktober 2012 20:02

idag har jag varit så trött/less så jag har inte orkat blogga (så jävla jobbigt i skolan)! men nu på kvällen kom jag igång efter lite mat i magen och jag har pluggat, pimpat min svarta blus och testat läppstift (amanda hade det idag på skolan och blev så sugen på att sätta på mig det själv haha) så är får ni ett litet collage som jag satt ihop lite snabbt åt er :D

Av Erica Bergqvist - 17 oktober 2012 09:12

nu ska jag gå om fem men jag hinner med ett kort inlägg, idag har jag coopertest på idrotten så vi får se hur det kommer gå haha (2km på 9min) det kommer jag klara!(nä inte en chans) iaf så får ni ingen outfit bild för jag har bara mina fula träningskläder på mig och efter ska jag ha jeans och en t-shirt bara :)

Av Erica Bergqvist - 16 oktober 2012 08:43

om inte alla vet det så har årets första snötäcke lagt sig på marken idag! så det blir toppen att gå till bussen i detta väder + att jag har kjol :/

Av Erica Bergqvist - 15 oktober 2012 11:40

Av Erica Bergqvist - 15 oktober 2012 11:38

igår var jag på hokey med sandri och tittade på när hennes bror william spela. sen for man hem och titta på alla program som söndagen kunde erbjuda.
nu sitter jag utanför klassrummet och ska snart ha engelska :)

Av Erica Bergqvist - 14 oktober 2012 12:34

före och efter inredning eller ja jag har inga bilder på hur det såg ut innan, för det glömde jag knäppa så då tog jag mina ritarkunskaper och ritade hur det såg ut innan :D

Av Erica Bergqvist - 14 oktober 2012 11:45

I fredas var jag först hemma med familjen och käkade gomiddag tills jag gick ut på en sen och lång promenad med moa, pratade om allt möjligt tills vi vart sugna på att äta äpplen.


På lördagen alltså igår skulle jag åka till min kära Elin men det hann jag inte för mina fina föreldrar var en timme sen (blev lite smått förbannad och fick ett litet utbrott på dom)så då eftersom jag inte hade någonting att göra gick jag bort till hanna och hjälpte henne fixa till tjejmiddan som vi skulle ha med klassen, trängde in 13 tjejer i hannas lilla vardagsrum, åt pizza och hade det gott med min och hannas utsökta bål!

och min outfit för kvällen var faktiskt klänning som jag sällan andvänder.


Sen idag på söndagen har jag sovit, pluggat och gjort om och inrett mitt rum, som en söndag brukar se ut som.


 

fin jacka min mamma har va ? ;)

+

 

jag vet att jag blir fin på bild.

               

julia stor poar på alla bilder hon! (längst ut med orange tröja ;)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards