ericabergqvist

Alla inlägg under september 2012

Av Erica Bergqvist - 16 september 2012 20:15

sitter och pluggar med hanna och moa och såhär kul har vi.

Av Erica Bergqvist - 16 september 2012 12:15

Sitta ute i solen och äta frukost och pluggar and im loving it. Här får ni två intressanta bilder på mitt plugg och frukost.

Av Erica Bergqvist - 15 september 2012 10:58

Nu ska min familj ut till midskogs och klättra upp för bergen, vi ska grilla och fika, och kommer bli där hela dagen, och som jag vet så brukar det inte finns något internet där uppe så det blir ingen bloggning :/Fin bild på när jag borstar tänderna.

Av Erica Bergqvist - 14 september 2012 17:31

Snart ska jag bort till Hanna där jag ska äta och mysa med Moa,Hanna,hanna och Amanda :) imorgon ska jag åka och klättra med la familia vi kommer nog vara där hela dagen så blir ingen bloggning.. Men kanske kommer upp nån bild efter :)

Vill tillbaka till värmen, det är ändå bara skitväder här

Av Erica Bergqvist - 13 september 2012 10:41

juste måste bara berätta om ett moment.. igår hade jag skit bråttom till bussem för den gick halv och fem i halv var jag hos mig och det tar ca 15 min att gå till bussen.. så jag slängde mig på cykeln och cykla iväg, när jag kom typ 100m från busshållsplatsen kom jag på att jag inte hade något lås till cykeln så jag slängde in cykeln i skogen och sprang ner till bussen, sen så hitta moa min cykel...

???

Av Erica Bergqvist - 13 september 2012 10:36

sitter på privatjurudiken och tittar på nån rättegångsfilm.. tråkiiigttt.. nu skriver amanda likadan som mig på hennes blogg.. hon kommer inte på någonting eget den stalkern..

Av Erica Bergqvist - 12 september 2012 13:42

som sagt så var jag och fikade med emma hanna moa och snadra igår, sen åkte jag och sandra och tränade stenhårt, innan vi powerwalkade hem.nu sitter vi på samhällskunskap och har det såhär kul :D

Av Erica Bergqvist - 12 september 2012 09:20

Är träningstights, linne, kofta, träningskor och en stor träningsväska med pluggsaker och vanliga kläder :)ska ha gympa som första lektion så drog på mig det här...

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards