ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Erica Bergqvist - 6 augusti 2012 21:10

Hejsan jag gör ett inlägg här på Ericas blogg jag vill gärna vara hemlig för det är tillräckligt jobbigt att bli så igenkänd just nu när jag går på stan. Idag ska jag Emma Hanna Erica och Sandra sova på studsmattan woopwoop ses vi i vimlet eller? Men iallfall så tänkte jag bjuda på lite mumsiga bilder på mig ifall ni vill se hur jag ser ut, men var försiktiga ni kan bländas av min skönhet, VARNING!! ha gärna solglasögon på er!!! Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om mig ni kommer säkert känna igen från alla tv-shower och jag har ju en fansida också gå gärna in på den www.weloveyoumoahelsing.hotbabe.com men tänkte berätta en historia om när jag gästade operas populära tv-show Eller vet ni vad det blir lite för långt tar det en annan gång :)



Enjoy

Av Erica Bergqvist - 6 augusti 2012 19:22

Just nu:ligger nyduschad och fin i sängen
Ikväll sova på studsmattan med gänget (Emma Hanna Moa och Sandra )!:D

Av Erica Bergqvist - 6 augusti 2012 14:53

Nu väntar stranden med dom bästa !Emma,Hanna,Sandra och Moa :)

Av Erica Bergqvist - 5 augusti 2012 14:57

Jag har köpt lite hux fjux under dom senaste veckorna och tänkte visa dom sakerna :)Jag köpte även ett par jeans men bilden blev så konstig :sSå pumpade jag även mobilen lite..
Och så måste jag visa en bild som jag fick av Moa och hennes lilla bitch haha :)

Av Erica Bergqvist - 4 augusti 2012 11:56

Nu åker vi snyggingar på birsta o h ska shoppa lite och ää aa hejdå söta bliggläsare puss puss ;););)

Av Erica Bergqvist - 4 augusti 2012 00:23

Idag kom Mathilda och hennes familj på besök och medans föräldrarna for och tävla lagade vi tjejer toppenmiddag och bakade supergod hallonpaj !!imorgon ska vi på birsta och röja, hejsvejs :)

Av Erica Bergqvist - 2 augusti 2012 20:19

Idag har jag varit på birsta med min bästa Elin ! Jag köpte ett par shorts men dom kommer upp nån annan gång.nu taggar vi skräckis !!!:o

Av Erica Bergqvist - 2 augusti 2012 10:06

nu ska jag på birsta med den här tokfian !


   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards