ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Erica Bergqvist - 10 maj 2012 18:17

         

                                                         

finfint !

 
Av Erica Bergqvist - 10 maj 2012 07:25

idag äre spexfoto och jag,emma,hanna och moa ska vara militärer eller jägare eller vad man säger.. vi har även skitkemiprov idag :)

Av Erica Bergqvist - 8 maj 2012 09:12

idag äre bad på skolan som jag tycker ska bli KUNG, men det verkar som bara jag och moa uppskattar badet haha;(

iaf så igår var jag,hanna och sandra på afro dans där vi skakade loss, ja mer har jag väll inte att säga :)


     

några bilder från när jag och sandra var på gymmet HEEELLLTT själv :O och som ni ser tummen upp för allt ! 

Av Erica Bergqvist - 6 maj 2012 13:58

 

jag e redo

                                 

oberedd

 

beredd 

Av Erica Bergqvist - 5 maj 2012 20:12

nu kommer bilderna från när jag hanna,moa,jennifer,jenny och sandra var med varann och bilder sen jag och elin var på birsta och sen några bilder från skolan :)en liten bildbomb som består av 50 bilder helt enkelt :)tänk att jag orkar ladda upp alla !:o


                                   

                                 



och sen bilderna från stan:


         


och ssist men inte minst bilderna från skolan:


                     

så blev några bilder...



Av Erica Bergqvist - 4 maj 2012 07:45

jag vet att jag typ aldrig bloggar men jag glömmer bort det hahah iaf så ska alla bilder från hlgen upp och så tror jag att jag hade några mer bilder som kunde få läggas upp, dom kommer nu snart för jag håller på med dom nu hihi :)


 

dagens :)



Av Erica Bergqvist - 1 maj 2012 17:37

har inte bloggat på skitlänge ! men iaf så på

lördagen: var jag med hanna,moa,sandra,jenny och jennifer hos jennifer vi hade as roligt och sen kom det ett till lite gäng dit

söndagen: sov jag typ hela dagen hahah

måndagen: kom elin hit ner och vi shoppade och hade kul, på kvällen vare middag med familjen bergqvist och aspman här på altanen, men så kom en viss sandra och förstörde allt... haha nä inte riktigt hon gjorde kvällen. vi titta på boog och eliott (stavning) och hade det mys !

Idag har jag inte gjort så mkt pluggat och solat, och nu ska jag och sandra sticka och träna bort allt fett :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards