ericabergqvist

Alla inlägg under december 2011

Av Erica Bergqvist - 19 december 2011 07:46

vaknade en haltimme för tidigt så  då gör jag dag 19 nu haha :

vem ska du fira jul med?vart?

jag ska fira jul hemma iår, med farmor,farfar,mormor,morfar och kanske christer ( farmors bror ) :)

ja mer har man väll inte att säga oom den luckan!


agneta joel och farmor :)

 

papap och jag, ser mitt stökiga rum i bakgrunden oxå !

     

min mobil som jag fick och var mycket stolt över, haha

farmor och mormor

   

där har vi christer haha

Av Erica Bergqvist - 18 december 2011 11:23

jag kom på att jag har ju bilder sen igår :) och jag hittade väldigt många fina men dyra kläder !

två koftor, två stickade ett linne som jag ska åka ut och köpa idag tänkte jag :)


                     

en kofta jag tänkte köpa jao

                             


           

och nästa kofta jag kanske kommer köpa

         

så fina bilder man knäpper !

och så tänkte jag köpa det där röda linne som är på bilden före dom där ursnygga vita skorna ;)

Av Erica Bergqvist - 18 december 2011 11:19

vad är din favoritmat på julbordet ?

ja jag tycker nog mest om prinskorvarna och köttbullasrna och laxen såklart haha :)

 

mums, fast jag vettefan vad allt är på det här bordet ;)

Av Erica Bergqvist - 18 december 2011 10:53

nu är jag med och tävlar om ett par valfria skor på tinkerbellas blogg !

här är en länk till shoppen man kan välja från - klicka på texten :)

och jag skulle vilja vinna dom här sötnosarna som heter Sara:http://www.skonamig.se/nyheter/sara- och dom finns här

 

gå in och tävla ni oxå om ett par valfria skor, det är inte bara högklackat som finns !<3


Av Erica Bergqvist - 17 december 2011 23:29

Vart ska du vara på nyår, med vem ?

jag ska nog vara i fjällen med elin och mathildas familjer :)

vi kanske kommer åka till en stuga där man kan bada som vi gjorde förra året eller så är vi bara i husvagnarna :)

     

Av Erica Bergqvist - 17 december 2011 12:06

just nu sitter jag och äter tacos till frukost/lunch´, mums :)

kl ett ungefär ska jag på birsta med hanna moa och emma jao.

här kommer på min fina tacos och dagens outfit: långklänning med en svart/vit randig tröja:


haha jag ser ut som ett troll i håret för jag har en riktigt ruffsig knut ;)

     

Av Erica Bergqvist - 16 december 2011 19:45

haloja nu är det såhär att ikväll då ska jag vara med emma, moi och kanske hanna och sen vet jag inte om det blir nån fler.

ja.. imorgon ska jag på birsta seru och justeja jag måste ju göra julkalendern -.-

aah nu kommer den :


Dag 15- Vad ska du ha på når ?

jag tänkte nog ha samma som jag ska ha på jul eller nått linne och bara jeans eller nått, kanske klänning, men jag tänkte ine köpa nått nytt för dyra pengar !:)


 


me now jao

Av Erica Bergqvist - 15 december 2011 19:49

Vad ska du ha på jul ?

jo jag tänkte hitta någonting fint men som man ändå kan ha senare tex i skolan efter jul ! För jag vill inte lägga onödiga pengar på tex en klänning som man använder en gång sen hänger den bara i garderoben, men jag ska på birsta med hanna,moa och emma i helgen och då tänkte jag titta på någon röd blus eller nått fint !:)


   

den här var ju faktiskt lite gullig men jag skulle vilja ha nån blus med spets ! och så tänk sånnahära skor till <3 !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards