ericabergqvist

Alla inlägg under december 2011

Av Erica Bergqvist - 24 december 2011 12:08

nu är det ju den 24 och nicky har sin sista lucka så var med och ta den sista chansen !

man kan vinna en stor eller en liten godiebag !


 

detta kan man vinna !:) 

Av Erica Bergqvist - 23 december 2011 19:30

ja nu komm mamma på att hon skulle göra pizza så jag sitter och väntar på hemmagjord pizza !

Av Erica Bergqvist - 23 december 2011 19:16

nu hände en as cool sak alderles nyss !

för några timmar sedan tänkte jag att jag kanske ska skriva på min blogg hur många år jag är för det står inte och sen nu när jag gick in på bloggen såg jag att en person hade frågat hur många år jag är?!, coolt !:O

och för er som vill veta så är jag:


     


och den 22 april är min !!!


 

Av Erica Bergqvist - 23 december 2011 11:55

dag 23- ska du ge julklappar till någon ?

jag jag ska ge till mamma och pappa och min lillebror sen ska jag även ge till frida (min kusin)

och till emma hanna och moa ( eller vi skulle ha julklappsbyte tänkte vi :)

 

baxter har redan börjat öppna sina julklappar han, han brukar börjar nu för dåär han klar tills på julafton ;)

Av Erica Bergqvist - 23 december 2011 11:45

bilder påväg to the bus jao

     

   

moa tappade sin iphone i kyrkan :'(

 

hahahahaahhaha titta på skorna, dom var så kul att jag måsta ta ett kort !

 
Av Erica Bergqvist - 22 december 2011 09:10

ja jag har glömt att blogga om två dagar haha, men nu kommer dom :

dag 21- kommer du få det du önskar dig tror du ?

nä jag tror inte jag kommer få en ipad isåfall pengar så jag kan köpa en själv :)

dag 22- vad tycker du man ska göra på nyår?

vara med nån man vill vara, ha kul och inte bara sitta hemma och titta på tv typ, haha :)


och nu ska jag åka till kyrkan och ha julavslutning hejsvejs bloggar mer senare :)

Av Erica Bergqvist - 20 december 2011 16:36

ikväll då blir det livat i södrabacken... föööörrr: JAG MOA HANNA EMMA OCH SANDRA SKA ÅKA DIT OCH ÅKA PULKAAAAAAAAAA JAO ! viiihhooo och så ska jag lära moa och hanna att åka snowboard som dom vill lära sig haha ;)


 

min URSNYGGA snowboard ( vettefan vad för någonting det är på den, typ en motor,  haha)

Av Erica Bergqvist - 20 december 2011 07:47

fyra dagar kvar till juuuuuull!!!!

vad önskar du dig?

om ni inte vet vad jag önska mig mest så säger jag det nuuuuu: IPAD!IPAD!IPAD!IPAD

 

TIIITTTTAAAAA VILLKKKEEEENNN FIIIIINNNNNNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!GE MIG.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards