ericabergqvist

Alla inlägg under november 2011

Av Erica Bergqvist - 10 november 2011 12:57

ja nu när man sitter hemma sjuk passar man på att tävla lite haha:

jag är med i en tävling på facebook med Phone Art  som man kan vinna en iphone med och en ipad om man skrev på sin blogg så då gjorde jag det :)


 

här är iphonen man kan vinna och en bild på ipad har jag såklart för en sån  har jag ju viljat ha flera år nu !:

 

in my haeart !<3

Av Erica Bergqvist - 8 november 2011 18:51

nu vill jag inte vara hemma nbågonting mer ! har inget att göra hemma för jag orkar ingenting eftersom jag har feber -.-

plus att vi har matteprov nästa vecka så jag skulle vilja gå på mattelektionerna ! men jag har bestämmt att jag ska vara frisk imorgon så jag kan gå på torsdag !! :)

Av Erica Bergqvist - 3 november 2011 16:41

fortfarande sjuk och börjar bli riktigt less, kan inte vara med nån och det är samma program på tv varje dag -.-

+ att man är hemma själv så man har ingen att prata med. Men jag får hoppas på att det har gått över tills på lördag för då kommer mathilda och ville shoppa med mig så då får fan fabern vara borta !:)


    min lilla prinsessa som även fylde år förrgår !grattis :*

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards