ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Erica Bergqvist - 22 oktober 2011 15:29

igår kom frida och då blev det tacos och fruktsallad !

sen idag drog vi på birsta på morgonen och stanna där tills nu.

jag köpte ett par byxor och lite inredning :D

nu skare bli mat igen och sen film och grönsaker doppad i dipp !

ja det var väll inget mer, kommer bilder från det jag köpte lite senare för jag orkar inte nu.


  jag och fridis, haha :)

Av Erica Bergqvist - 20 oktober 2011 16:50

ja imorgon äre fredag+ utväcklingssamtal !men det kommer nog gå bra :)

men iaf idag har jag varit på skolan, som vanligt sen nu ska jag äta, plugga och träna

tjaooo

Av Erica Bergqvist - 19 oktober 2011 07:17

nu har jag, moa och hanna bestämmt oss för nyttigheter och inge onytigt på en vecka så i helgen när frida kommer får jag tyvärr inte delta i tjockisätandet !:(


Av Erica Bergqvist - 17 oktober 2011 19:04

idag började vi kl tio och slutade kl tolv, ganska onödigt !-.-

sen när jag kom hem var jag med moa och sen kom susann( elins mamma)  på besök och vi bestämde att du och jag elin måste träffas ! inte denna helg för då kommer fridis men kanske på höstlovet ?! men vi kan ju höras för jag saknar dig väldigt mycket !!!


  en väldigt fin bild på mig och elin på stan !

Av Erica Bergqvist - 16 oktober 2011 16:58

inte den finaste headern men jag har den tills jag orkar fixa en fin för nu har jag planerat in att vara med mois :)

Av Erica Bergqvist - 16 oktober 2011 16:42

tjenare bloggvärlden iadg har jag varit på birsta med mamma och jag fick med mig lite saker hem också !: en skinnjacka, två halsdukar och vantar, bandaeu, mjukisar och lite inrednigssaker :)kommer bilder.


men nu ska jag fixa en lite mer höstlig header så hejsvejs :D


halsukar och vantar från cubus

  

skinn jacka från JC

 

bandaeu från bikbok

     och svarta mjukisar från cubus :)

Av Erica Bergqvist - 15 oktober 2011 19:34

igår så vart det tacokväll hos emma med massor med god tacos !

sen imorse for vi iväg på birsta där man hitta många fina saker !

köpte en klocka och ett par örhängen, och imorgon ska jag nog köpa halsdukar,  en jacka, ett linne och en tub för då ska jag och mamma på birsta :) men nu kommer bilder sen igår och idag:


                     

OCH SEN BIRSTA:


                                                     många bilder och här kommer några fler från när jag hanna och moa var med varann :)


            Allmänt

Av Erica Bergqvist - 14 oktober 2011 16:39

ja idag blire tackokväll med emma,hanna och moa !

kanske sover hos någon också, ja mer har jag inte att säga :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards