ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2011

Av Erica Bergqvist - 20 juli 2011 00:24

jag har inte skrivit på as länge nu men jag har en anledning ! jag är på semester

iförrgår åkte jag bil i 4 timmar och då var vi i eskilstuna, sov där med min tremening, som var en pappa en gravid mamma och en sött liten linn !

sen igår åkte vi vidare hit, till vadstena 4 till timmar typ -.-

sen idag har vi cyklat runt i staden och handlat VÄLDIGT god glass kan jag säga!

och nu på kvällen skulle vi bara fota men det blev bad med kläder :D

och nu ska jag fika sen gå och lägga mig för vi ska upp tidigt imorgon och cykla-.-

men nu kommedr bilder :)

...eller inte för det är juu fan ingen jävla täckning här ! men jag lovar det kommer bilder !:)


Av Erica Bergqvist - 15 juli 2011 22:47

nu i några dagar har jag varit i hannas stuga i gnarp !

bada sola sov och åt, riktigt mysigt.

vi körde moppe dit ner och sen hem och såklart skulle jag vurpa med moppen påväg hem, och göra en STOR repa !:'( så nu ska den in på lackning !


 
mkt fint !


Av Erica Bergqvist - 13 juli 2011 11:17

vaknade kl halv 6 av att jag var riktigt snorig, snöt mig och somna om till halv 11.

idag ska jag kanske åka till strande med hanna och mois och nån mer kanske :)

jaa mer har jag inte att skriva :D

Av Erica Bergqvist - 12 juli 2011 22:07

idag SPÖregnade det, kommer bilder !

så hela denna dag har jag varit inne och suttit vid datorn :D

men sen nu på kvällen åkte jag och träna, SKÖNT !

jaa mer har jag väll inte att säga bara att vi åker på husvagnssemester nu i helgen nån dag, kommer bli fun,fun,fun! elins familj ska med och wängmans :)

PS: jag har tagit bilderna från sofias blogg men hoppas det gick bra ! :*


       

inte nådigt !

Av Erica Bergqvist - 10 juli 2011 14:54

igår var man på gatufesten igen, tittade på erik med matilda och gulliga lisa och elias !

sen gick dom och då tittade vi på veronica maggio och sen tittade vi på en tilkl artist,

träffade väldigt många man kände faktiskt !!


idag: imorse vaknade jag kl 9 gick upp men det var tråkigt att vara uppe så jag gick och la mig igen och sov till 12 då åkte jag ner till stranden där matilda var och bada med henne men sen börja det rägna så vi åkte hem och nu sitter jag och skriver här !:D


 

Av Erica Bergqvist - 9 juli 2011 15:42

nu är man ensam, jag och matilda var nere och bada på stranden och det var lika skönt idag med vågorna !

ikväll blire nog mys med familjen för alla kompisar är på gatufesten och jag vill inte gå :)

bild kommer det oxå men jag är osminkad och så har jag inte tvättat håret, bara flätat det !

   

Av Erica Bergqvist - 9 juli 2011 11:12

vet inte vad jag ska göra idag, men iaf igår v ar jag på gatufesten med matilda sen kom hk och märta sen kom även hanna och julia och vi var med dom hela kvällen, vi titta såklaart på oskar linnros med flera :D

och sen åkte vi även några karuseller (stavning) som var skitkul !!:D

Av Erica Bergqvist - 8 juli 2011 16:45

imorse gjorde jag inte så mkt men sen åkte jag ner till stranden där matilda vänta, vi bada och det var ju faktiskt varmt ! sen åkte vi hem och sen på kvällen drar vi till gatufesten :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards