ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Erica Bergqvist - 23 juni 2011 11:03

ska ut och åka moped med matilda !!

vet inte riktigt vart vi ska åka men det får vi se.

ikväll kommer min älskade kusin frida, hon och 12 andra personer ska stanna över midsommar :)och på onsdagen ska jag till elin  :)som oxå blir toppen !


justeja igår vad jag med hanna,sofia ( födelsedagsbarnet) och lilla emma

det var en toppenkväll !hoppas vi kan göra om det, (rött ljus, stopp kör stopp kör, och godis i stora lass !)

Av Erica Bergqvist - 22 juni 2011 09:04

nu ska jag och matilda på SPA !!!

det kommer bli toppen !

men nu ska jag gåå för jag måste byta om :)

Av Erica Bergqvist - 20 juni 2011 16:21

Erica hinner inte skriva nåt inlägg, mohaha! För att KA* ringde medans hon skrev rubriken. Så jag tog mig friheten att skriva lite!

Ikväll ska vi tälta med AC* och HK*. Ska bli jätteroligt!


*KA - Kenth Agent, AC - Anna Clara, HK- ja, HK är HK!

PS. ERICA TOG KÖRKORT IDAG, jag är så stolt över henne!

Hejdo!

/Mattiz

  

Av Erica Bergqvist - 19 juni 2011 17:42

just nu sitter jag och väntar på att bettan ska komma hem från sin träning så jag kanske kan vara med henne, för nu är jag absolut klar med teorifrågorna !

och imorgon gäller det !:O

men iaf så idag har jag,farmor,farfar,pappa och mamma :

städat lekstugan till midsommar

rensat den ogräsligarabatten !

tagit bort grän runt hus,lekstuga,vedbo, badtunna

klippt träd, buskar

.... så det blir en guldstjärna i kanten   


Av Erica Bergqvist - 18 juni 2011 19:22

nu är jag klar med nästan alla 990 teorifrågor! ska bara göra ett till test imorgon för jag fick inte göra det idag :(

men nu tänkte jag ringa matilda för jag måste ju ha lite kul denna lördag !!!!!

men hejsveejs :)


  finaste bilden som finns !<3 sommar...

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2011 14:09

vakna kl 9 åkte till körskolan, ´var där i tio minuter sen åkte jag hem och var med matilda och jag är fortfarande med hon, och vi håller på med allt mäjligt :)

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2011 09:03

ja igår var jag med matilda och titta på film, innan det var jag på trafikskolan som jag ska på nu oxå :)

elin ringde även igår för hon ( och jag) ville vara med varann men jag glömde ringa henne nu kom jag på, hehe !

får ringa idag istället, jag vet inge mer jag ska skriva så hejsvejs :D


  den finatse bilden jag kunde hitta !

Av Erica Bergqvist - 15 juni 2011 00:00

just nu är jag med matilda, vi har ätit gooooda jordgubbar med choklaad.

sen blev det chippe med coca cola ! nu gör vi inte så mkt faktiskt.

men nu kommer någa underbara joordgubbsbilder



.... jag kom på att dom bilderna är på andra datorn, hehe :D



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards