ericabergqvist

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Erica Bergqvist - 15 januari 2011 17:09

jag vill inte bråka älskling, dom här orden som jag skriver betyder!

jag skulle aldrig klara mig utan dig, du och jag har alltid känt varann och vi har bråkat men vi har aldrig lämnat varann. och det värsta är vi bråkar för att jag säger så dumma saker som jag inte tänker på först.

men jag tänker inte på att mina ord kan få sånna hära koncikvänser som dom här.varje gång vi bråkar känner man sig vilsen, jag har ingen att komma till.

jag blir ledsen...

du är mitt halva hjärta och kommer alltid vara det ända tills vi är två gammlingar som sitter och blickar tillbaka på den gamla tiden, tänker hur roligt vi har haft.

jag älskar dig vännen och det är sann kärlek och den kommer vara till våra liv lämnar oss. jag vill ringa dig men jag vet inte vad jag ska säga för ett förlåt räker egentligen inte, det krävs mer.



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards