ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2010

Av Erica Bergqvist - 22 augusti 2010 21:02

ja imorgon äre skola igen...fan !

menmen:)


iaf idag har jag varit med bettan

toppentoppen !


asså nu har jag verlkigen ingenting att säga !

jag kommer inte på nått :S

asså gud verkligen ingenting poppar upp i hjärnan !!

okej nu säger jag hejdå på er !! :)  

jag kände att jag måsta lägga upp en  bild.

men det blev inte den finnaste :D

Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2010 09:01

hejsan ja nu är jag hemma från stokholm :D

och jag har ju inte kunnat blogga så mkt,

men jag har inte haft nån dator :)

iaf så på torsdagn när vi kom gick vi direkt till grönan.

och elin,ida och lotta fölkjde med ! :D

och vi åkte insane 6 grr :D as kul

men det var typ ingen kö ju så då vare bara att åka :)

och så van jag 200 gram choklad ( kommer bli fet på det ) :S

sen på fredagen gick vi på stan

men dom men sen åkte dom hem så jag och mamma gick på stan.

men det var oxå kul.

men jag köpte typ ingenting jag köpte :

läppstift för otroliga 15 kr :O

sen inge mer :D

mamma köpte:

två lycktor

ljus och skor till mig :)

nu har jag inge mer att säga så hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 18 augusti 2010 19:23

yee imorgon åker jag till stokholm !:D

kl 4 måste man upp -.- menmen

om man vill gå på stan och gröna lund ! :D:D

men idag har jag åkt buss typ hela dan för jag åkte hem från ljusdal.

och hos frida har vi :

cycklat

scrapbookat (stavnig)

badat

``stan ´´

ätit ;D

massor med film

varit med farmormor och morfarfar

tittap på kattungar

... och mkt mer :)

men n u är jag hemma och jag har nys gjort om min säng.

kanske kommer bilder sen :)


har inge mer att säga så

hejdå :D

Av Erica Bergqvist - 16 augusti 2010 16:51

ja nu är jag hos farmormor.

det är ju farmor för frida och mormor för mig

så det blir farmormor :D

aja nu är jag hos mormor för frida är på träning -.-

men tidigare idag var vi på ``stan´´ eller vad man ska kalla det.

och igår var vi ner och bada och det var as varmt ! :)

men såklart börja frida frysa så vi gick upp ! menmen :)

nu har jag inge mer att säga så

hejdå :)


justeja jag har inga bilder på den här datorn heller så ni får klara er utan :)

Av Erica Bergqvist - 14 augusti 2010 17:10

ja nu är jag hos frida.

och jag måste klippa nageln för det går inte att skriva.

men iaf igår åkte ju jag hit.

och då cykla jag och frida och knäppte kort.

 ( kan lägga ut dom sen ) :D

jag sov hos mormor för frida lida måsta spela match imore.


DOM VANNNNNNNNN :D:D:D:D:D:D:D:D   3-2


och justeja jag var ju och klippte mig och det vart as kort !!!!!!!!!!!

ni kommer se sen på bilderna !!!!!!!!!! AS KORT :O:O:O

nu har jag inge mer att säga förutom att grannjävlarna kommer på mat

så vi har fullt upp !!!!! men nu äre slut för idag tack för idag

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 13 augusti 2010 09:39

hejsan det här blir ett snabbt inlägg för jag måste göra mig klar.

jag ska gå ner till frisan ungefär kvart över tio :)

sen ska jag gå till farmor och äta sen åker jag till frda :)

men nu kan jag inte prata mer för jag måste äta frukost :D

hjdå :)

Av Erica Bergqvist - 12 augusti 2010 19:32

tjenaretjenare :D

ja nu för inte så länge sedan var vi på ikea.

men tidigare idag var jag med bettan och vi kanske ska ner och bada ikäll ?! :D

mer har jag inte att säga :)

Av Erica Bergqvist - 12 augusti 2010 10:23

ja jag är värkligen ledsen att jag inte bloggar !!

men jag har aldrig nått att skriva.

och så har jag inte tid !

men nu ska jag börja igen,

jag säger att jag ska börja men,

det blir inte av.

men nu ska jag verkligen försöka !



imorgon ska jag klippa mig ÄNTLIGEN.

Efter jag har klippt mig åker jag till frida ÄNTLIGEN

     

hahhahah :)


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards