ericabergqvist

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Erica Bergqvist - 10 juni 2010 21:39

ja idag har jag varit på joels skolavslutning sen när jag kom hem var jag med sandra ocg gissa vad vi gjorde vi bada i havet! :D (med våtdräckt) det var ganska kallt men det gick efter ett tag. ja och efter det har jag inte gjort så mkt. justeja imorgon är det skolavslutninggg :D:D:D:D:D:D:D men iallafall här kommer lite bilder på mig och sandra i våt dräckt :)

hejdå

 

 

förlåt men bilderna är sne men jag orka inte ändra så ni får vända på er :D

 

   

ja jag och sandra med våtdräckt och mys byxor :)

 

 

sandra skulle knäpa på båda oss, så tog hon bara två sekunder på själutlösare så då kom bara jag med :D  haha

 

  

 had ingen bättre bild på våtdräckten så det blev den här

PS: jag vet inte vart sandra tittar :D

 

nu vare bara fula bilder kvar så mer blire inte :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards