ericabergqvist

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Erica Bergqvist - 8 juni 2010 20:46

hejsan jag igår var det ju överbnattning och jag sov ingenting var uppe 24 timmar :D aja när jag kom hem var jag as trött så jag somna typ kl 9 och vakna kl sex och då trodde jag det var morgon men då skulle jag äta middag :) sen såg jag på äntligen hemma och jag tror jag måste gå och lägga mig nu igen :)

men innan det ska jag bara berätta lite om igår :

Jag var mest med sandra och julia och jag och julia gick faktiskt runt skidsjön två grr en gång typ kl: nio och en gång kl: fyra . och när vi gick såg vi en smutsig man som satt och grilla sina strumpor i en eld. haha. men det var faktiskt ganska tråkigt för man hade inget att gör för det regna. och gissa vad jag gjorde jag tappa bort min mogil och sen hitta jag den i det längsta och blötaste gräsen men den var inte död :) aja nu har jag inge mer att säga så godnatt :-*

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards