ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2010

Av Erica Bergqvist - 4 maj 2010 19:57

Hejhej, idag har jag ju varit i skolan ch jag berätta ju om ljusdadalen så det behöver jag inte berätta om. men efter skolan var jag ju med sandra och nu tittar jag på tv på uggly betty :Dmen iaf igår gjorde jag fransk manikyr på mina naglar(kommer bild )och inatt ska jag stanna uppe hela natten om jag klarar det :)jag ska smsa med sandra och dricka kaffe :)nu var det slut på ord så

hejdå :)


jag vet att jag har feta fingrar men det behöver ni inte titta på :D  

Av Erica Bergqvist - 4 maj 2010 16:57

bettan du är bra, men tillsammans är vi bäst (y) <3

 

 måsta ta bort bilderna :(

vi älskkar dig / bettan&kerstin

Av Erica Bergqvist - 4 maj 2010 16:43

Tjenamors :)

det är har varit en väldigt konsig dag må jag säga. imorse så var sandra hyffsat trött och jag var väl inte så pigg jag heller. men iaf så somnade både vi på bussen och vaknade upp i ljustadalen och vi som skulle av vid höglund? haha jo det är sant. vi missade spanska lektionen men han till so:n, vi kom bara en timme sen huhu jau ;);) men a, skoja om att vi blev rädd när vi vaknade, asso vaknade upp i ingenstans (a)  men dagen gick snabbt tycker jag, sköööööööööönt (y) men sen efter skolan så åkte jag och sandra hem, till statoil och köpte monster för att vakna till lite. men sedan gick vi hem och nuså är vi lite flum så då bjuder vi också på lite flummbilder. njuuuuuuuuuuuuut.          

hejdå :)

 

              

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2010 16:10

tjenare allihopa :*

nu sitter jag här med kerstin även kallad sandra men det är en hemlis så det får ni inte berätta (a) men iaf. först kom sandra ner hit på morgen efter att jag hade lånat hennes laddare (eftersom min är i fjällen) så när hon hade kommit så hoppade vi först studdsmatta men sen kom joel och didde och tog den av oss så då var det slagsmål. hm nog om det. Sedan så gick kerstin hem och fixade en grej sen kom hon tillbaks igen den jäveln. då hoppade vi igen och gjode filmer (fan vad dom är ful, vad glad att ni inte sett dem). sen gick vi in och kollade på smygtittarna till andra avenyn ( A.A SKA HA SITT SISTA AVSNITT PÅ ONSDAG, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BOKSTAVLIGT ) sen kollade vi lite annat på datorn och nu sitter vi här. vi tänkte bjuda på lite bilder, gamla :) ha en sämst dag ;)

hejdå :D


  hahahahah, jag och sandra för läääääänge sedan vill jag allt lova   sandra bär snowraisern, jag och joel står där uppe och snackar ;)   HAHAH, fulaste bilden. Jag och Sandra hahahah   bjudbild,       frida som blå prinsessa, jag som rosa prinsesse, sandra som indean och jonte som indean han med tror jag   sandra med byxerna uppe på månen och jag brevid

fulsandra :D  

Av Erica Bergqvist - 1 maj 2010 18:24

tjenaretjenare ja nu sitter jag faktiskt på toan och skriver haha. men iallafall så igår när det var majbrasa var jag med matilda och vi titta på en skräckis och var ute sen när hon gick hem somna jag faktiskt och jag tror inte jag sovit så bra på länge :)

sen idag blev det upp och hoppa och åka ut på en cykel tur och nu är jag hemma igen kanske blire med kompis sen, men det vet jag faktiskt inte. Men jag kanske skriver mer sen eller imorgon :)

hejdå :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards